Show simple item record

dc.contributor.authorGodino Llorens, Mariona
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-09-20T14:31:56Z
dc.date.available2021-09-20T14:31:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/602
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractAquest treball té com a objecte estudiar quina és l’emoció (alegria, tristesa o sorpresa) que provoca més record al consumidor utilitzant com a mitjà la publicitat impresa. El treball aprofundeix en la literatura existent sobre la publicitat impresa, la memòria i les emocions. Pretén investigar mitjançant un experiment quina és l’emoció que pot arribar a ser més útil a l’hora de crear publicitat impresa per provocar més record al consumidor. Tristesa, alegria o sorpresa? Seguint la metodologia mencionada determina que l’alegria és l’emoció que provoca més record dels anuncis, seguida de l’emoció de tristesa.ca
dc.format.extent118 p.ca
dc.language.isocatca
dc.subject.otherPublicitat impresa, emocions, memòriaca
dc.titleQuina és l'emoció que provoca més record en el consumidor?: Treball d'investigació per avaluar el record del consumidor en la publicitat emocional impresaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernal Fiego, Jordi


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record