Quina és l'emoció que provoca més record en el consumidor?: Treball d'investigació per avaluar el record del consumidor en la publicitat emocional impresa
Autor/a
Godino Llorens, Mariona
Fecha de publicación
2021Resumen
Aquest treball té com a objecte estudiar quina és l’emoció (alegria, tristesa o sorpresa)
que provoca més record al consumidor utilitzant com a mitjà la publicitat impresa. El
treball aprofundeix en la literatura existent sobre la publicitat impresa, la memòria i les
emocions. Pretén investigar mitjançant un experiment quina és l’emoció que pot arribar
a ser més útil a l’hora de crear publicitat impresa per provocar més record al
consumidor. Tristesa, alegria o sorpresa? Seguint la metodologia mencionada
determina que l’alegria és l’emoció que provoca més record dels anuncis, seguida de
l’emoció de tristesa.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Publicitat impresa, emocions, memòria
Páginas
118 p.
Nota
Treball de fi de grau - Curs 2020-2021