• English
    • català
    • Spanish
  • English 
    • English
    • català
    • Spanish
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • View Item
  •   Home
  • Treballs d'estudiants
  • Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa
  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Quina és l'emoció que provoca més record en el consumidor?: Treball d'investigació per avaluar el record del consumidor en la publicitat emocional impresa

Author
Godino Llorens, Mariona
Publication date
2021
URI http://hdl.handle.net/20.500.12367/602
Abstract
Aquest treball té com a objecte estudiar quina és l’emoció (alegria, tristesa o sorpresa) que provoca més record al consumidor utilitzant com a mitjà la publicitat impresa. El treball aprofundeix en la literatura existent sobre la publicitat impresa, la memòria i les emocions. Pretén investigar mitjançant un experiment quina és l’emoció que pot arribar a ser més útil a l’hora de crear publicitat impresa per provocar més record al consumidor. Tristesa, alegria o sorpresa? Seguint la metodologia mencionada determina que l’alegria és l’emoció que provoca més record dels anuncis, seguida de l’emoció de tristesa.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Publicitat impresa, emocions, memòria
Pages
118 p.
Note
Treball de fi de grau - Curs 2020-2021
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)

  • Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals [74]
 


TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC
 

 

Browse

The entire repositoryBy communities & collectionsBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy SubjectThis CollectionBy Issue DateBy AuthorBy TitleBy Subject

My Account

LoginRegister


TECNOCAMPUSTECNOCAMPUS
 
Contact Us | Legal notice | Cookies policy | Accessibility
With collaboration of
CSUC