Percepción de las marcas de lujo en los/as jóvenes catalanes/as
Abstract
Desenvolupament d'un projecte de tipus científic en el qual s'ha estudiat la relació
entre la Generació Z, especialment la catalana, el sector de la moda de luxe i la
Responsabilitat Social Corporativa del sector. La finalitat és entendre el perquè de
l'atracció de la Generació Z per la moda de luxe i el motiu pel qual, aquest sector, al
seu torn, està interessat en la Generació Z, a més de com utilitza la Responsabilitat
Social Corporativa per atreure-la. En aquesta investigació, s'ha realitzat un estudi
quantitatiu per poder extreure conclusions i, d'aquesta manera, investigar la percepció
de la Generació Z catalana sobre si mateixos, pel que fa a aspectes relacionats amb la
tendència a la compra de moda de luxe, així com sobre aspectes de la Responsabilitat
Social Corporativa del sector.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Spanish
Keywords
Generació Z, marques de luxe, moda.
Pages
52 p.
Note
Treball de fi de grau - Curs 2020-2021