Browsing Grau en Mitjans Audiovisuals by Issue Date
Now showing items 21-40 of 436
-
Sempiterno: Montaje de un documental de personaje
(2019)Sempiterno és un documental de personatge sobre la identitat i l'individualisme dins d'una societat globalitzada. Una societat que en els últims anys ha desenvolupat una tendència caracteritzada per la ... -
Producción audiovisual de un spot 3D para banc de sang i Teixits. Proyecto: Mecanismos celulares de la regeneración ósea
(2019)Mecanismes Cel·lulars de la Regeneració Òssia és un projecte que neix a partir de l’encàrrec de l’entitat Banc de Sang i Teixits i la seva necessitat de donar a conèixer un tractament mèdic pioner sobre ... -
Sensacionalisme als mitjans: el cas del nen Gabriel
(2019)El present treball busca realitzar un estudi i anàlisi sobre l’aparició del sensacionalisme i l’espectacularització dels fets noticiosos en televisió. Per fer-ho, es realitza un estudi de cas concret ... -
Captura y sonorización del cortometraje Ínfima
(2019)Aquest projecte es basa en l'estudi teòric i la realització pràctica de la sonorització d'un curtmetratge de suspens. S'apliquen recursos a nivell sonor que pretenen intensificar determinades sensacions ... -
Desenvolupament d'una aplicació web per aprendre processing
(2019)Aquest treball té per objectiu fer una aplicació web per tal d’ajudar a aquelles persones sense cap coneixement previ del llenguatge de programació informàtica que vulguin aprendre a programar utilitzant ... -
Preproducción de una biblia transmedia
(2019)En el present treball es va a estudiar el transmèdia a partir d'una sèrie. L'objectiu és saber que conseqüències ha tingut el transmedia en el moment de produir un producte audiovisual, tots els nous ... -
Producción fotográfica de ficción al estilo cinematográfico
(2019)La fotografia cinematogràfica és un corrent de la fotografia en la qual una mateixa imatge podria ser confosa amb el fotograma d’una pel·lícula. L’objectiu principal d’aquest projecte és conèixer l’estil ... -
El posthumor: anàlisi d'una mutació: realització d’un guió literari a partir de les característiques del posthumor i el fals documental
(2019)Aquest treball reflexiona sobre la significació de l’humor, més concretament en l’anomenat posthumor i el fals documental. A través de la investigació i l’anàlisi d’algunes de les obres més representatives ... -
La fidelidad en el doblaje español de los años 80
(2019)Este trabajo pretende estudiar el grado de fidelidad de los doblajes realizados en la década de los 80. Por esa razón se investiga el sector del doblaje en su totalidad, desde que se traduce el guion ... -
Artivisme fotogràfic: la representació femenina en els mitjans publicitaris
(2019)Situat en una realitat on hi ha desigualtat de gènere i una creixent presència dels mitjans de comunicació i les expressions artístiques en tots els àmbits possibles, per tant també en la creació ... -
Desenvolupament d'una aplicació comercial de realitat augmentada per a dispositius mòbils Android
(2019)El nou paradigma publicitari demana que les marques evitin les tècniques del màrqueting tradicional i centrin els seus esforços en aportar un valor afegit per millorar l’experiència de client. Les ... -
El futur dels diaris i els diaris del futur. La premsa escrita en català a debat: estudi comparatiu entre La Vanguardia i l'Ara
(2019)Tal com ha passat en diferents àmbits, la irrupció digital ha sacsejat les bases del periodisme. El canvi d'hàbits de consum dels lectors, el creixent poder de les plataformes de distribució de continguts ... -
HATHOR: espectacle de dansa i audiovisuals en directe
(2019)Hathor neix de l’interès en integrar els audiovisuals, la música i la dansa en un únic escenari donant pas així a una experiència multisensorial. La preproducció, producció i postproducció han sigut les ... -
Operación Triunfo: análisis del formato y Biblia Transmedia
(2019)En aquest Treball de Final de Grau s’ha dut a terme un anàlisi exhaustiu del món transmedia complet del format Operación Triunfo que ha ofert la base necessària per a la creació d’unes propostes ... -
El muntatge del fashion film
(2019)En aquest Treball Final de Grau s’ha realitzat un anàlisi sobre el muntatge en el Fashion Film. En la primera part d’aquest projecte s’ha investigat l’Advertainment, el Fashion Film i el muntatge ... -
iGcast: la viabilitat d'una ficció radiofònica exclusiva per Instagram
(2019)iGcast és la paraula que es fa servir per denominar una ficció radiofònica exclusiva per la xarxa social d’Instagram. En les pàgines d’aquest projecte es podrà anar llegint sobre el mateix medi de la ... -
Sensacionalisme als mitjans: el cas del nen Gabriel
(2019)El present treball busca realitzar un estudi i anàlisi sobre l’aparició del sensacionalisme i l’espectacularització dels fets noticiosos en televisió. Per fer-ho, es realitza un estudi de cas concret ... -
Estudi i realització de dues versions d'un curtmetratge: la versió del director i la versió del muntador
(2019)Aquest estudi pretén entendre que és el muntatge cinematogràfic. Per tal d’assolir aquest objectiu, l‘autor d’aquest treball ha assumit el rol de muntador dins d’un equip de treball similar a un de ... -
Direcció de fotografia d'una peça audiovisual: Marejol
(2019)Aquest projecte presenta el seu interès en el camp de la direcció de fotografia digital. Creant una peça de publicitat per a la marca de cervesa La Brava i treballant principalment amb llum natural. ... -
Marejol: Direcció d’una campanya de Branded Content
(2019)Aquest projecte dissenya una campanya de branded content per La Brava Beer, una marca de cervesa nascuda a la Costa Brava. L’estudi realitzat recau en els canvis que ha patit la comunicació comercial ...