Browsing Grau en Mitjans Audiovisuals by Title
Now showing items 205-224 of 456
-
La fidelidad en el doblaje español de los años 80
(2019)Este trabajo pretende estudiar el grado de fidelidad de los doblajes realizados en la década de los 80. Por esa razón se investiga el sector del doblaje en su totalidad, desde que se traduce el guion ... -
La figura del productor musical: Gravació, producció i mescla d’un EP
(2020)Aquest document exposa els processos d’enregistrament, producció, mescla i mastering d'un Extended Play (EP) des d'una perspectiva econòmica, amb la finalitat reivindicar la figura del productor musical ... -
Flux de treball de postproducció audiovisual amb el codificador ACES: Postproducció de color d’un curtmetratge
(2023)Aquest treball acadèmic té la finalitat de documentar el flux de treball de la imatge digital codificada amb el gestor de color ACES. D’aquesta manera, es coneix la funcionalitat i els beneficis del ... -
Un formato revolucionario: Creación de un reality show transmedia basado en branded content
(2021)En aquest projecte es crea un nou de reality show des de zero amb l'objectiu de gravar una primera temporada a curt-mig termini. Per a això es realitza una bíblia del format professional, es contacta ... -
Fotografia publicitaria de producto: Botellas de vino
(2022-06)Aquest treball de final de grau pretén portar a terme una sèrie de fotografies de producte, concretament d'ampolles de vi, per tal de poder proporcionar-lis a l'empresa a la qual pertanyen, Testuan. ... -
Les funcions de la música cinematogràfica: Proposta d'un mètode analític per a l'estudi de les bandes sonores
(2020)L'objectiu d'aquest treball és el d'analitzar les funcions de la música de tres pel·lícules de ciència-ficció amb bandes sonores molt diferenciades pel que fa a l’estil i el gènere. Per aquest motiu ... -
El futur dels diaris i els diaris del futur. La premsa escrita en català a debat: estudi comparatiu entre La Vanguardia i l'Ara
(2019)Tal com ha passat en diferents àmbits, la irrupció digital ha sacsejat les bases del periodisme. El canvi d'hàbits de consum dels lectors, el creixent poder de les plataformes de distribució de continguts ... -
Ghafas