Visualitzant Grau en Mitjans Audiovisuals per títol
Ara mostrant els elements 15-34 de 384
-
Análisis de la banda sonora de "No Time to Die": la funcionalidad narrativa de la música cinematográfica
(2022-06)L’objectiu principal d’aquest treball és el d’esbrinar quina funcionalitat narrativa exerceix la banda sonora de No Time To Die. Per a fer-ho s’ha dut a terme una anàlisi de la narració del film i una ... -
Análisis de los personajes humanos en películas Pixar: Aplicación de los resultados obtenidos a la creación de un personaje 3D propio con las características de la productora
(2020)En el present treball s'ha analitzat i investigat els personatges humans de la productora d'animació Pixar. Per a això s'ha creat un mètode d'anàlisi propi que permet extreure informació dels personatges ... -
Análisis del rol de la mujer en los K-DRAMA y cómo éste afecta a la trama
(2020-07-14)En aquest projecte s’analitza el rol de la dona en les sèries juvenils de Corea del Sud i la forma en la que aquest afecta a la trama, dins d’una dinàmica de poder masculinofemenina entre heroi i ... -
Análisis y reinterpretación del rol de la mujer en la publicidad fotográfica del S.XXI
(2020)En aquest projecte s'analitza el rol de la dona en la publicitat fotogràfica del segle XX, partint de la base de què es tracta d'una publicitat sexista que manté els rols de gènere tradicionals i ... -
Animar a comprendre la salut mental: ansietat. Producció d'un curtmetratge d'animació 2D per la visibilització del trastorn d'ansietat
(2022-06)Aquest Treball de Final de Grau té com a finalitat elaborar un curtmetratge d’animació 2D on es mostrin els símptomes que pot patir una persona amb ansietat i les situacions del dia a dia en les que ... -
Antics artesans: Realització d'un fotollibre sobre oficis antics
(2021)El present Treball Final de Grau tracta de la realització d’un fotollibre, contingut del qual comprèn deu reportatges de diferents treballadors i treballadores que es dediquen a oficis artesanals que ... -
Aplicació de la publicitat esportiva professional a un club amateur: Creació d'un espot promocional pel club joventut Teià
(2022-06)En aquest treball s’analitzen els diferents tipus de publicitats esportives, més concretament del món del futbol, per aconseguir poder aplicar les estratègies i eines de la publicitat professional a ... -
Aplicación de video mapping en FX para el documental Snow Soul
(2021)El present projecte investiga sobre la tècnica del video mapping, concretament, en la seva aplicació pràctica com a efecte especial dins d'una obra audiovisual. Es documenten totes les seves fases ... -
Arrels profundes: Realització d'una bíblia de sèrie i un guió pilot d'horror psicològic sobre les pors
(2023)Arrels profundes és un projecte de guió seriat d'horror psicològic que neix de la necessitat de conèixer el gènere i explorar les pors. La por al desconegut és la base del treball i s'utilitza amb relació ... -
Artivisme fotogràfic: la representació femenina en els mitjans publicitaris
(2019)Situat en una realitat on hi ha desigualtat de gènere i una creixent presència dels mitjans de comunicació i les expressions artístiques en tots els àmbits possibles, per tant també en la creació ... -
La atemporalidad del amor rohmeriano: Correspondencias gestuales con Linklater
(2022-06)Aquest estudi explora els elements que componen l'amor rohmerià a través de la gestualitat i la posada en escena i observa les influències que aquestes poseeixen sobre el cinema de Richard Linklater. ... -
El aura en los objetos NFT: la teoría de Walter Benjamin llevada al contexto del arte y la tecnología contemporáneos
(2022-06)El present treball consisteix en la realització d'una recerca amb la qual es pretén analitzar l'evolució de l'art generalment pictòric pel que fa a la tecnologia, tenint en compte l'afectació de la ...