Now showing items 41-60 of 168

    • Diseño de una APP para mecanizar el proceso de innovación 

      López Méndez, Pau (2022)
      Aquest projecte pretén plantejar, dissenyar i desenvolupar un 'serious game' amb la idea de divulgar informació sobre el mètode TOOLBOARD, un model de disseny emprenedor desenvolupat per en Jaume ...
    • Aplicació web d'escacs 

      Miralles Hernàndez, Artur (2022)
      Aquest projecte té com a objectiu el desenvolupament d’una aplicació web per a poder jugar a escacs, ja sigui contra l’ordinador o de forma online contra altres persones. L’usuari pot ascendir en la ...
    • Golf testing 

      Barberán Martin, Judith (2022)
      L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar una aplicació web orientada a l'aprenentatge de la metodologia Test Driven Development (TDD) tant per empreses com autònoms. Aquesta aplicació web s'ha ...
    • Incorporación de computación afectiva en el diseño de interfaces de usuario 

      Fradera Pedraza, Eric (2022)
      En aquest projecte s'ha creat una guia adreçada a tots els desenvolupadors per introduir funcionalitats relacionades amb la computació afectiva. La memòria juntament amb la guia i les diferents maquetes ...
    • Análisis de soluciones open-source routing 

      Reverte Andrés, Jaume (2022)
      L'objectiu principal consisteix a analitzar diferents alternatives de programes open source per a la simulació de xarxes, realitzant un conjunt de simulacions a cada plataforma per determinar quina ...
    • Joc en línia dels Colonitzadors de l’Illa 

      Sant Muniesa, Jofre (2022)
      L’objectiu d’aquest projecte és desenvolupar un joc de taula multijugador en línia, en format web, semblant al Catan. El desenvolupament ha estat mitjançant TDD. El “backend” s’ha desenvolupat utilitzant ...
    • Estudio de reactive processing 

      Sabater Parietti, Andrés (2022)
      Aquest projecte realitza un estudi sobre la programació reactiva, i s'endinsa al món de l'accés a les bases de dades. Per això es creen dues aplicacions, una usant la programació imperativa, i una ...
    • App Parkinson 

      Losada Fors, Alèxia (2022)
      Aquest projecte consisteix en el desenvolupament d’una Aplicació Android, utilitzant Java com a llenguatge de programació i Android Studio com a eina de desenvolupament. L’aplicació està dirigida a ...
    • Diseño y desarrollo de una solución para personas con discapacidades visuales 

      Loma Fernández, Albert (2022)
      Aquest treball de recerca es centra en el desenvolupament d'una solució tecnològica que ajudi a millorar la mobilitat de persones amb discapacitats visuals. Al llarg de la memòria es dissenyarà un ...
    • Anonimització de dades clíniques i proves diagnòstiques en un hospital 

      Sanchez de la Corte, Xavier (2022)
      Aquest treball se centra en el desenvolupament d’una aplicació que converteix les imatges DICOM i les històries clíniques que contenen informació privada dels pacients en documents lliures d’informació ...
    • Abnormal Behavior Identification through Deep Learning: TensorFlow 

      Torrell Belzach, Robert (2022)
      Aplicar efectivament a l´industria de la manufacturació el manteniment predictiu, es a dir, poder esbrinar quan, on i com tindrem fallades en un sistema de la cadena de producció pot resultar molt ...
    • Eina de suport al diagnòstic de la malaltia de Parkinson per a tractament del senyal 

      Maymó Calatayud, Dídac (2022)
      Aquest projecte s’enfoca en desenvolupar una seqüència d’aplicacions capaç d’obtenir dades del moviment ocular d’una persona mitjançant el dispositiu Tobii Pro Glasses 3, mentre realitza una prova ...
    • Proyecto emprendedor con Design Thinking 

      Muñoz Besserer, Jordi (2022)
      En aquest projecte es realitzarà tot el procés de creació d'un comerç electrònic de compravenda de productes. Per això es treballarà amb el mètode d'emprenedoria anomenat Design Thinking Toolboard. ...
    • Anàlisis de les arquitectures Serverless 

      Tello Vidal, Àlex (2022)
      Les FaaS i la tecnologia serverless és un paradigma de computació en el núvol emergent que permet dedicar els recursos per dur a terme una aplicació únicament a allò que aporta valor a l'empresa. Això, ...
    • Aplicación gamificada para pacientes con insuficiencia renal crónica 

      Sánchez Gabaldà, Néstor (2022)
      Aquest treball és el desenvolupament d’una app (Aplicació mòbil) gamificada centrada en la malaltia renal crònica, tant per pacients com acompanyants. El desenvolupament es fa en base a una investigació ...
    • Data scraping y explotación con Big Data 

      García Diez, Aitor (2022)
      Aquest projecte intenta tant dissenyar i aplicar una estructura centrada en el domini amb el mínim acoblament possible com implementar un servei de scraping en aquesta estructura al costat d'una aplicació ...
    • Aplicación gamificada para pacientes de insuficiencia renal crónica 

      Marcos Vaquero, Gonzalo (2022)
      Per a ajudar a pacients d'insuficiència renal crònica s'ha desenvolupat una aplicació d'ajut que els informa i incita a mantenir-se saludables. L'objectiu d'aquesta aplicació no és substituir el seu ...
    • Reingeniería del modelo y de las fuentes de datos para un sistema de computación urbana 

      Duro Santos, Manuel (2022)
      Aquest treball tracta sobre l'estudi, disseny i desenvolupament d'un model de dades orientat a un sistema de presa de decisions en l'àmbit urbà. Aquest projecte es fa en col·laboració amb el CCU (Centri ...
    • QPIAA (Quadruped Personal IA Assistant) 

      Ribas Gonzalez, Marc (2022)
      El projecte consisteix en la integració de nou software en un kit robòtic per a Raspberry Pi, es desenvolupen tres funcionalitats a integrar, reconeixement facial, reconeixement de veu i processament ...
    • Eina de suport al diagnòstic de la disfàgia amb tractament del senyal i classificació automàtica 

      Pacheco Cortés, Guillem (2022)
      En aquest Treball de Fi de Grau es desenvolupa un programa informàtic per a donar suport al diagnòstic de la disfàgia fet a un pacient. L'objectiu d'aquest projecte és facilitar, estructurar i sintetitzar ...