| dc.contributor.author | Crespi-Vallbona, Montserrat | |
| dc.contributor.author | Noguer-Juncà, Ester | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-04T08:20:47Z | |
| dc.date.available | 2025-11-04T08:20:47Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.isbn | 978-84-09-41261-7 | ca |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/3198 | |
| dc.description.abstract | La mirada del turisme des de la perspectiva de gènere permet descobrir algunes de les arestes de la seua dimensió social en abordar la relació de les dones respecte als homes com a treballadores, empresàries i emprenedores, però també com a usuàries d’equipament turístic i consumidores d’experiències d’oci.
La Guia per a una docència universitària amb perspectiva de gènere de Turisme ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta amb què revertir l’androcentrisme i incloure la perspectiva de gènere en la docència, la transferència de coneixement i la recerca. | ca |
| dc.description.abstract | La mirada del turismo desde la perspectiva de género permite descubrir algunas de las aristas de su dimensión social al abordar la relación de las mujeres respecto a los hombres como trabajadoras, empresarias y emprendedoras, pero también como usuarias de equipamiento turístico y consumidoras de experiencias de ocio.
La Guía para una docencia universitaria con perspectiva de género de Turismo ofrece propuestas, ejemplos de buenas prácticas, recursos docentes y herramientas de consulta con las que revertir el
androcentrismo e incluir la perspectiva de género en la docencia, la transferencia de conocimiento y
la investigación. | ca |
| dc.description.abstract | Looking at Tourism from a gender perspective allows us to discover some of the edges of its social dimension by addressing the relationship of women with men as workers, businesswomen and entrepreneurs, but also as users of tourist equipment and consumers of leisure experiences.
The Guide of Tourism to mainstreaming gender in university teaching offers proposals, examples of good practices, teaching resources and consultation tools to reverse androcentrism and include the gender perspective in teaching, knowledge transfer and research. | ca |
| dc.format.extent | 50 p. (cat); 51 p. (spa); 51 p. (eng) | ca |
| dc.language.iso | eng | ca |
| dc.language.iso | spa | ca |
| dc.language.iso | cat | ca |
| dc.publisher | Xarxa Vives d'Universitats | ca |
| dc.rights | Llibre sota una llicència Creative Commons BY-NC-SA | ca |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International | ca |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
| dc.subject.other | turisme; docència universitària; igualtat de gènere | ca |
| dc.title | Turisme: Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere | ca |
| dc.title.alternative | Turismo: guías para una docencia universitaria con perspectiva de género | ca |
| dc.title.alternative | Tourism: guidelines for university teaching with a gender perspective | ca |
| dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
| dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
| dc.embargo.terms | cap | ca |