Show simple item record

dc.contributor.authorReche Fernandez, Lorena
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-03-09T08:59:54Z
dc.date.available2021-03-09T08:59:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/317
dc.descriptionTreball de final de grau - Curs 2019-2020ca
dc.description.abstractCom a important mesura per a la reducció de les emissions d’òxid de sofre en l’atmosfera procedent dels vaixells, l’Organització Marítima Internacional, a partir de l’1 de gener del 2020, ha establert una nova regulació per la flota mundial durant la navegació marítima, fora de les zones ECAs. La mateixa consisteix en la reducció de SO2, passant de permetre combustibles amb un contingut màxim de sofre del 3,5% fins a un 0,5% actual. Aquest document es focalitza en investigar els efectes que es poden començar a apreciar a l’atmosfera de 5 ciutats espanyoles i així, comprovar l’efectivitat que esperen els experts. Aparentment, gràcies a la IMO 2020 i segons els resultats obtinguts, la concentració de SO2 a tota la península ha disminuït durant el primer trimestre de l’any 2020. Així mateix ho han fet els diversos gasos emesos pels vaixells. Aquest projecte també presenta recomanacions per a futurs estudis sobre l’avaluació de la normativa sense la intervenció de l’agent extern de la COVID-19.ca
dc.format.extent63 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsTots els drets reservats.ca
dc.subject.otherIMO 2020, navegació marítima, òxid de sofre.ca
dc.titleAnálisis empírico de la IMO 2020 en los SOx de Españaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRosell Segura, Jordi


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint