dc.contributor.author | Reche Fernandez, Lorena | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) | ca |
dc.date.accessioned | 2021-03-09T08:59:54Z | |
dc.date.available | 2021-03-09T08:59:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/317 | |
dc.description | Treball de final de grau - Curs 2019-2020 | ca |
dc.description.abstract | Com a important mesura per a la reducció de les emissions d’òxid de sofre en l’atmosfera
procedent dels vaixells, l’Organització Marítima Internacional, a partir de l’1 de gener del
2020, ha establert una nova regulació per la flota mundial durant la navegació marítima,
fora de les zones ECAs. La mateixa consisteix en la reducció de SO2, passant de
permetre combustibles amb un contingut màxim de sofre del 3,5% fins a un 0,5% actual.
Aquest document es focalitza en investigar els efectes que es poden començar a
apreciar a l’atmosfera de 5 ciutats espanyoles i així, comprovar l’efectivitat que esperen
els experts. Aparentment, gràcies a la IMO 2020 i segons els resultats obtinguts, la
concentració de SO2 a tota la península ha disminuït durant el primer trimestre de l’any
2020. Així mateix ho han fet els diversos gasos emesos pels vaixells. Aquest projecte
també presenta recomanacions per a futurs estudis sobre l’avaluació de la normativa
sense la intervenció de l’agent extern de la COVID-19. | ca |
dc.format.extent | 63 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Tots els drets reservats. | ca |
dc.subject.other | IMO 2020, navegació marítima, òxid de sofre. | ca |
dc.title | Análisis empírico de la IMO 2020 en los SOx de España | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Rosell Segura, Jordi | |