Fisioteràpia en Educació Infantil: un projecte d’intervenció sobre la relació entre els exercicis terapèutics de braquiació i reptació amb el desenvolupament de la parla
View/Open
Author
Publication date
2025Abstract
Introducció: El desenvolupament de la parla en els primers anys de vida és un procés fonamental per comunicar-se i forma part de la base de l’aprenentatge per a poder abastar, uns anys més tard, les diferents àrees de coneixement. En aquest context, es proposa l’exercici terapèutic com a estratègia complementària als estils d’ensenyament tradicionals i es plantegen exercicis de patró creuat on es treballa la coordinació interhemisfèrica com a eina per a estimular les funcions tant motores com cognitives. Objectius de l’estudi: Aquest estudi té com a objectiu avaluar com influeix una intervenció d’exercici terapèutic en àmbit escolar de 8 mesos de durada que conté o bé l’exercici de reptació, o el de braquiació o ambdós exercicis comparat amb les sessions realitzades habitualment a classe en el desenvolupament de la parla en infants d’entre 2 i 6 anys (edat d’educació infantil). [...]
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Pages
44 p.
Note
Treball de fi de grau − Curs 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
- Grau en Fisioteràpia [124]
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/