Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBUIL-FABREGÀ, MARIAN
dc.contributor.otherTallinn University
dc.contributor.otherTechnicka Univerzita Ostrava
dc.contributor.otherAkademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bialej
dc.contributor.otherLurtis Rules, SL
dc.contributor.otherAgencja Rozwoju Regionalnego, S.A.
dc.contributor.otherKnow How Klub, SRO
dc.contributor.otherEdTech Estonia
dc.date.accessioned2025-01-29T11:16:10Z
dc.date.available2025-01-29T11:16:10Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2889
dc.description.abstractGuia dissenyada per assessorar els mentors a monitoritzar grups de persones mitjançant la metodologia Design Thinking, amb l'objectiu de generar solucions innovadores en el sector de la Tecnologia de l'Educació (EdTech). La guia ofereix eines i tècniques clau per facilitar el procés creatiu i col·laboratiu dins dels equips, ajudant-los a resoldre desafiaments complexos de manera efectiva.ca
dc.format.extent23 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsAttribution-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subject.otherEdTech, tecnologies per l'educació, innovacióca
dc.titleMentoring guide: driving EdTech innovation through design thinkingca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-ShareAlike 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir