Mostrar el registro sencillo del ítem
Mentoring guide: driving EdTech innovation through design thinking
dc.contributor.author | BUIL-FABREGÀ, MARIAN | |
dc.contributor.other | Tallinn University | |
dc.contributor.other | Technicka Univerzita Ostrava | |
dc.contributor.other | Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Bialej | |
dc.contributor.other | Lurtis Rules, SL | |
dc.contributor.other | Agencja Rozwoju Regionalnego, S.A. | |
dc.contributor.other | Know How Klub, SRO | |
dc.contributor.other | EdTech Estonia | |
dc.date.accessioned | 2025-01-29T11:16:10Z | |
dc.date.available | 2025-01-29T11:16:10Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/2889 | |
dc.description.abstract | Guia dissenyada per assessorar els mentors a monitoritzar grups de persones mitjançant la metodologia Design Thinking, amb l'objectiu de generar solucions innovadores en el sector de la Tecnologia de l'Educació (EdTech). La guia ofereix eines i tècniques clau per facilitar el procés creatiu i col·laboratiu dins dels equips, ajudant-los a resoldre desafiaments complexos de manera efectiva. | ca |
dc.format.extent | 23 p. | ca |
dc.language.iso | eng | ca |
dc.rights | Attribution-ShareAlike 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | EdTech, tecnologies per l'educació, innovació | ca |
dc.title | Mentoring guide: driving EdTech innovation through design thinking | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/report | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |