Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorTortosa Compte, Roger
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament de Salutca
dc.date.accessioned2024-10-11T10:56:17Z
dc.date.available2024-10-11T10:56:17Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2812
dc.descriptionTreball de fi de màster ─ Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractEl pàdel ha crescut significativament durant la última dècada. Aquest estudi es centra en valorar el rendiment de la volea de dirve (VD), utilitzant tècniques de valoració lineals com no lineals, incloent la entropia per mesurar la variabilitat de moviment (VM). Es tracta d’un estudi descriptiu i comparatiu transversal. En l’estudi participen dotze jugadors de pàdel, dividits en dos grups de sis per la categoria de rendiment dels jugadors; sis jugadors professionals i sis jugadors amateurs. Realitzen 4 exercicis relacionats amb la VD amb diferents nivells d’aproximació (nivell 1, nivell 14, nivell 2 i nivell 24) i es valora l’acceleració mitjana, acceleració màxima, força mitjana, força màxima i entropia de la senyal d’acceleració. [...]ca
dc.format.extent36 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherValoració lineal, valoració no lineal, rendimentca
dc.titleVolea de drive al pàdel: diferències en força, acceleració i variabilitat de moviment en relació als nivells d’aproximació i la categoria dels participantsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorFernández-Valdés Villa, Bruno


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir