dc.contributor.author | Palomar Jimenez, Paula | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Departament de Salut | ca |
dc.date.accessioned | 2024-09-16T06:24:13Z | |
dc.date.available | 2024-09-16T06:24:13Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/2705 | |
dc.description | Treball de fi de grau – Curs 2023-2024 | ca |
dc.description.abstract | Introducció: El TEA és un trastorn de neurodesenvolupament que té afectació sobre diferents àrees,
en conseqüència engloba un abordatge multidisciplinari adaptat a les necessitats individuals de cada
pacient.
Objectiu: L’objectiu principal d’aquest estudi és comparar els efectes multidimensionals (sensorials,
psicològics i socials) entre dos agents terapèutics alternatius com són el medi aquàtic i l’animal en
nens i nenes amb TEA, des de la fisioteràpia. [...] | ca |
dc.format.extent | 34 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | * |
dc.subject.other | Autisme, alteracions sensorials, teràpia aquàtica | ca |
dc.title | Desenterrant el silenci sensorial: una anàlisi comparativa de la teràpia aquàtica i l'equinoteràpia en el tractament fisioterapèutic de nens i nenes amb TEA | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Mur, Esther | |