Show simple item record

dc.contributor.authorPalomar Jimenez, Paula
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament de Salutca
dc.date.accessioned2024-09-16T06:24:13Z
dc.date.available2024-09-16T06:24:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2705
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractIntroducció: El TEA és un trastorn de neurodesenvolupament que té afectació sobre diferents àrees, en conseqüència engloba un abordatge multidisciplinari adaptat a les necessitats individuals de cada pacient. Objectiu: L’objectiu principal d’aquest estudi és comparar els efectes multidimensionals (sensorials, psicològics i socials) entre dos agents terapèutics alternatius com són el medi aquàtic i l’animal en nens i nenes amb TEA, des de la fisioteràpia. [...]ca
dc.format.extent34 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherAutisme, alteracions sensorials, teràpia aquàticaca
dc.titleDesenterrant el silenci sensorial: una anàlisi comparativa de la teràpia aquàtica i l'equinoteràpia en el tractament fisioterapèutic de nens i nenes amb TEAca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMur, Esther


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint