Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributor.authorPalomar Jimenez, Paula
dc.contributor.otherTecnoCampus. Departament de Salutca
dc.date.accessioned2024-09-16T06:24:13Z
dc.date.available2024-09-16T06:24:13Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2705
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2023-2024ca
dc.description.abstractIntroducció: El TEA és un trastorn de neurodesenvolupament que té afectació sobre diferents àrees, en conseqüència engloba un abordatge multidisciplinari adaptat a les necessitats individuals de cada pacient. Objectiu: L’objectiu principal d’aquest estudi és comparar els efectes multidimensionals (sensorials, psicològics i socials) entre dos agents terapèutics alternatius com són el medi aquàtic i l’animal en nens i nenes amb TEA, des de la fisioteràpia. [...]ca
dc.format.extent34 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subject.otherAutisme, alteracions sensorials, teràpia aquàticaca
dc.titleDesenterrant el silenci sensorial: una anàlisi comparativa de la teràpia aquàtica i l'equinoteràpia en el tractament fisioterapèutic de nens i nenes amb TEAca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMur, Esther


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Attribution 4.0 International
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix