dc.contributor.author | Camps Valls, Maria | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior de Ciències de la Salut TecnoCampus (ESCST) | ca |
dc.date.accessioned | 2023-07-26T08:37:37Z | |
dc.date.available | 2023-07-26T08:37:37Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/2242 | |
dc.description | Treball de fi de grau – Curs 2022-2023 | ca |
dc.description.abstract | Introducció: Els períodes de pràctiques externes són un dels moments clau per a la formació dels estudiants d'infermeria, on s'uneixen els coneixements teòrics i pràctics en un entorn real. En aquests períodes són on els estudiants pateixen més situacions d'estrès i nervis. La unió de l'aprenentatge pràctic i la tecnologia és una realitat que s'està desenvolupant actualment per tal de donar suport als estudiants. Actualment, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TICs) són utilitzades en diferents àmbits de la vida diària i l'aprenentatge és una d'aquestes activitats on la tecnologia s'introdueix. Aquest nou model educatiu, l'e-Learning, permet accedir a l'aprenentatge en qualsevol moment, intercanviar informació, guiar i donar suport. L'ús dels dispositius mòbils, m-learning, forma part d'aquest canvi tecnològic en l'àmbit educatiu [...]. | ca |
dc.format.extent | 42 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | Educaonal technology, mobile applicaons, students | ca |
dc.title | Expectatives, components facilitadors i necessitats d’estudiants del grau en Infermeria vers l’ús de tecnología mòbil en entorns de pràctica clínica | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Martínez-Gaitero, Carlos | |