Show simple item record

dc.contributor.authorCamps Valls, Maria
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències de la Salut TecnoCampus (ESCST)ca
dc.date.accessioned2023-07-26T08:37:37Z
dc.date.available2023-07-26T08:37:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2242
dc.descriptionTreball de fi de grau – Curs 2022-2023ca
dc.description.abstractIntroducció: Els períodes de pràctiques externes són un dels moments clau per a la formació dels estudiants d'infermeria, on s'uneixen els coneixements teòrics i pràctics en un entorn real. En aquests períodes són on els estudiants pateixen més situacions d'estrès i nervis. La unió de l'aprenentatge pràctic i la tecnologia és una realitat que s'està desenvolupant actualment per tal de donar suport als estudiants. Actualment, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TICs) són utilitzades en diferents àmbits de la vida diària i l'aprenentatge és una d'aquestes activitats on la tecnologia s'introdueix. Aquest nou model educatiu, l'e-Learning, permet accedir a l'aprenentatge en qualsevol moment, intercanviar informació, guiar i donar suport. L'ús dels dispositius mòbils, m-learning, forma part d'aquest canvi tecnològic en l'àmbit educatiu [...].ca
dc.format.extent42 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Internationalca
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherEducaonal technology, mobile applicaons, studentsca
dc.titleExpectatives, components facilitadors i necessitats d’estudiants del grau en Infermeria vers l’ús de tecnología mòbil en entorns de pràctica clínicaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMartínez-Gaitero, Carlos


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint