Now showing items 21-40 of 156

    • Comparació del comerç online del sector turístic amb el sector de la moda 

      Torrent Muntada, Mariona (2018)
      Aquest treball consta d’una investigació basada en la comparació de les plataformes digitals del sector turístic amb el sector de la moda, amb la intenció de conèixer les diferències que presenten en ...
    • Computers Usage and Labour Market: a Parallelism with Artificial Intelligence 

      Sosa Gómez, Eduard (2018)
      This study will focus on the effects that technology, concretely computers, have on employment levels and wages of employees depending the sector of activity they work on and which kind of tasks they ...
    • Consustur: Creació duna consultoria estratègica de turisme sostenible a Catalunya 

      Garcés Peiró, Beatriz (2020)
      Aquest projecte consisteix en la creació d’una consultoria estratègica especialitzada en turisme sostenible a Catalunya, amb la qual es vol aconseguir reduir l’impacte negatiu que l’activitat turística ...
    • Cooperatives i internacionalització: Estudi DO Montsant 

      Montaña Loscos, Marta (2021)
      El següent estudi presenta un objectiu principal que es analitzar el procés d’internacionalització de les cooperatives i poder veure si es troben amb més dificultats que una empresa mercantil per ...
    • Cosmeceuticals.es: Prescripción de cosméticos faciales 

      Pons Rullan, Caterina (2021)
      Mi principal objetivo es explorar el sector cosmético desde una perspectiva emprendedora y en la Ilustración 1 se pueden observar las aptitudes personales y las principales motivaciones para emprender ...
    • Creació d'una empresa que gestiona rutes turístiques sostenibles 

      Cardona Garro, Gemma (2020)
      CATarsi és un projecte empresarial que persegueix apropar als ciutadans a un tipus de turisme interior, oferint un servei de rutes turístiques sostenibles i col·laborant amb fundacions dintre de la ...
    • Creació de l’empresa Youmo Cars 

      Serradell Sans, Oriol (2022)
      El mercat de cotxes esportius, de luxe, clàssics i “superesportius” d’ocasió als Emirats Àrabs és un sector molt explotant, amb un excés d’oferta d’aquests productes que no són capaços de vendre. Per ...
    • Creación de un e-commerce de venta de gorras: Hilemon 

      Martín Triguero, Adam; Martos Bartolí, Iván (2021)
      El objetivo principal de este proyecto es estudiar y desarrollar un plan de negocio para el lanzamiento de Hilemon, un e-commerce enfocado en el sector retail, especializado en la venta de gorras. Después ...
    • Creación de una plataforma de inversión 

      Baño Puig, Ian; Tam Buitrago, Iker (2022)
      Aquest document és un treball de fi de grau realitzat per Ian Baño i Iker Tam, estudiants de la Doble Titulació d'Administració d'empreses i gestió de la innovació i Màrqueting i comunitats digitals del ...
    • Creation of a Marketing and Sustainability Consulting Agency: The GreenCoat Movement 

      Ferré Boqué, Marta; Venereo Londoño, Robert (2021)
      L’objectiu principal d’aquest projecte és l’estudi i el desenvolupament d’un pla de negoci per a la posterior implementació del moviment The Green Coat, un projecte que combina dues estratègies ...
    • Creation of an entrepreneurial project based on incentives: PAG Running 

      Castarlenas Rabassa, Pol; Gutierrez Bravo, Giancarlo (2021)
      The current project consists of the creation of a sport’s application based on incentives, in which the main objective is to create a healthier and self-conscious society through sport’s practice to ...
    • Crec coliving al Maresme: projecte emprenedor 

      Hernández Ruano, Álvaro; Valhondo Romero, Mariona (2020)
      El projecte té com a finalitat proporcionar una nova línia de negoci a la, ja existent, empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines compartides a Barcelona i ...
    • Criteris de gestió de l’Economia del Bé Comú a un ajuntament 

      Salvañá Martínez, Maria Glòria (2020)
      El nom de l’autora d’aquest treball de fi de grau és Maria Glòria Salvañá Martínez estudiant d’Administració i Direcció d’Empreses de la universitat Tecnocampus de Mataró. L’objectiu del TFG és ...
    • CutKorner 

      Alsina Bonet, Pol (2021)
      The project presented in here is based on creating a service company, named CutKorner. The target are foreign people with some real estate property located in Catalonia, and the main activity will be ...
    • Destination Branding: formes de valorar una marca turística 

      Anglada Colomé, Alba (2021)
      A dia d’avui manca el càlcul quantitatiu d’una marca turística. És per això, que l’objectiu de l’estudi tracta sobre l’obtenció d’una valoració monetària de la Marca Turística de Catalunya a partir ...
    • Determinants of stock price of companies from Ibex 35 

      Atauri Fontelles, Oscar (2022-06)
      Aquesta tesi analitza les ràtios financeres que expliquen els millors preus de les accions als mercats estrangers. Proporciona evidència empírica mitjançant una anàlisi de regressió múltiple de les ...
    • Discriminación laboral de Cataluña en el proceso de selección de personal 

      Yuste Barraquer, Claudia (2020)
      L'objectiu d'aquest treball és fer l'estudi de la discriminació laboral en el procés de selecció a Catalunya. S'estudia el panorama laboral actual a nivell espanyol, així com la situació a nivell de ...
    • DOMUM: Projecte emprenedor parc infantil 

      Esteban Peláez, Ricard (2021)
      La idea de negoci que es presenta a continuació, consisteix en la creació d'una ludoteca/parc de boles a la ciutat de Granollers. La intenció final, és crear una experiència única per tal que els pares ...
    • Double VR: desarrollo de un escape room con realidad virtual y realidad aumentada 

      González Pérez, Sara (2018)
      El present projecte consisteix en la producció d'un nou concepte de room escape basat en la combinació d'elements tangibles propis de les sales d'escapament amb la integració d'elements ...