Recent Submissions

  • Boonpay 

    Araica Centeno, Roenny Antonio; Reyes Álvarez, Johan Sebastian (2023)
    Boonpay es una solución de pago “compra ahora, paga después” destinada como beneficio laboral. A través de Boonpay, las empresas pueden compensar la pérdida de poder adquisitivo de sus empleados. [...]
  • Fly agency: Business plan 

    Chang, Yining; Feng, Linghao; Luo, Jingyi (2023)
    Fly Agency is a business idea that was created to solve an existing market pain point. Nowadays, exchanges between world cultures are becoming more frequent and study abroad is of great interest as ...
  • Influencing factors and model construction of China's steel supply chain elasticity 

    Wu, Jinchun (2023)
    This TFM first clarifies the concept and characteristics of steel supply chain elasticity. From the perspective of elasticity capabilities, it identifies the specific influencing factors of steel supply ...
  • Análisis del impacto de la COVID19 en las emisiones de contaminantes de las aeronaves en el aeropuerto de Barcelona (2016-2022) 

    Moreno Hernández, Pau (2023)
    El projecte analitza l'impacte de la COVID-19 en les emissions de NOx de les aeronaus en l'Aeroport de Barcelona durant el període de 2016 a 2022. Es comparen les dades recopilades d'11 estacions de ...
  • EasyRoom 

    Tarradellas Pujadas, Paula (2023)
    Anar-se'n d'Erasmus és una gran oportunitat que molts estudiants volen viure, però no sempre és tot tan fàcil i trobar allotjament és un dels grans problemes en què s'enfronten a l'hora de voler ...
  • Coctelería creativa Gran Canaria 

    Herrera López, Paloma; Méndez Vivas, Ana (2023)
    El sector de la coctelería ha experimentado modificaciones mediante las nuevas tendencias, que crean nuevas necesidades por parte del público objetivo, donde destaca las experiencias únicas y personalizadas, ...
  • Impacte de les xarxes socials a l’èxit dels restaurants de Barcelona 

    Sanchez Lloret, Carla (2023)
    Les xarxes socials han canviat per complet gran part de les accions diàries de qualsevol individu i és tal el seu potencial que les empreses les han hagut d'adaptar en el si de les seves estratègies per ...
  • La adaptación de la industria del lujo en la era de la digitalización 

    Luna Hernández, Víctor (2023)
    Les noves tecnologies han canviat les regles del negoci minorista i els hàbits dels consumidors fins a tal punt que el canal en línia s'ha convertit en un atractiu canal on les marques de luxe poden ...
  • ¿Cómo influyen las redes sociales en las habilidades profesionales de los jóvenes en el mundo empresarial? 

    Joyas Moliner, Júlia; San José Gutiérrez, Laura (2023)
    El creixement de l'ús de les xarxes socials entre els joves ha estat un tema àmpliament analitzat en termes de salut i hàbits. El present treball té com a objectiu analitzar i avaluar com les xarxes ...
  • Disponibilitat a pagar en el sector de la moda slow-fashion 

    Fernández Pérez, María (2023)
    El present treball de recerca se centra a analitzar la disposició a pagar dels consumidors en el sector de la moda slow-fashion, comparant-la amb el sector de fast-fashion. S'investiguen les ...
  • Pla de màrqueting JESUS PEIRO 

    Grabalós Porcel, Gala; Torras Cebrian, Emma (2023)
    Aquest document recull un pla de màrqueting realitzat per a la firma de moda nupcial JESUS PEIRO. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la firma, la competència ...
  • La influència de les Fake News ens fa més feliç? 

    Solé Català, Anna (2023)
    Les Fake News són un tema que ens envolta en el nostre dia a dia. Aquestes cada vegada tenen una major repercussió en la societat en l'àmbit de les xarxes socials, ja que, a més de ser una font ...
  • La competitivitat dels equips de futbol i la distribució dels ingressos dels drets televisius 

    Gonzalez Vias, Sergi (2023)
    Els ingressos que provenen dels drets televisius suposen d’entre un 50% i un 70% dels totals que registren els equips de les cinc grans lligues del futbol europeu. Aquest estudi té l’objectiu d’analitzar ...
  • Viabilitat de l'expansió de la forneria Can Kiku 

    Francisco Montlleó, Oriol (2023)
    Kikupa, S.L. és una empresa amb més de 40 treballadors que neix a Mataró l’any 1988, l’Enric Francisco Soms juntament amb un altre soci inicial, decideixen començar a produir i oferir productes de ...
  • Plan de mejora para logística del grupo Hupac en la terminal de Morrot (Barcelona) 

    Boublal El Hillali, Salma (2023)
    En el present treball de final de grau, s'analitzarà la situació del Grup Hupac, empresa fundada l'any 1976 en Chiasso – Suïssa, i una de les pioneres en serveis de transport ferroviari a tot el ...
  • Ceniza pottery studio 

    Lecaros de Nevares, Juan Francisco (2023)
    He emprendido prácticamente toda mi vida laboral. Comencé con la creación de Fundación Huella, una organización que busca promover el descubrimiento de la vocación en los jóvenes de edad escolar. ...
  • Pont Tech Bridge: Tecnologia y soluciones de alto impacto para escalar en tu negocio 

    Guerra Rojas, Vady René (2023)
    Perfil profesional del emprendedor; Soy Vady René Guerra cuento con más de 20 años de experiencia en la industria de Telecomunicaciones y Tecnologías de la Información y Comunicaciones. He desempeñado ...
  • Pla Director de Turisme de la Pobla de Segur, Conca de Dalt i Baix Pallars 2023-2027 

    Palomar Fuertes, Yago (2023)
    L’elaboració d’aquest pla turístic s’ha portat a terme amb l’objectiu d’identificar les necessitats que té la Pobla de Segur, Conca de Dalt i Baix Pallars per desenvolupar-se com una destinació ...
  • What is the relationship that transport infrastructure has in the growth of China? 

    Zhang, Hanwen (2023)
    Transport infrastructure refers to facilities meant for long-term use, including permanent structures such as roads, trains, airways, rivers, canals and pipelines, and terminal facilities such as airports, ...
  • Mejora del proceso de gestión de inventario en la empresa Vallfirest 

    Peinado Medrano, Jorge (2023)
    Actualmente, la gestión de inventario en una empresa representa uno de los aspectos o áreas que son fundamentales, para ofrecer un nivel de servicio a sus clientes a la vez que se pueda garantizar una ...

More