Show simple item record

dc.contributor.authorTorrente Monjo, Marc
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2023-01-24T09:10:22Z
dc.date.available2023-01-24T09:10:22Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/2150
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEl projecte que es presenta a continuació es fonamenta en la investigació de les diferències que resideixen a l'etalonatge digital quan es dirigeix al llenguatge cinematogràfic o al publicitari, determinant les causes, conseqüències i fent èmfasi en les últimes corrents. Finalment, es mostren aquestes corrents a un espot publicitari, descrivint el procés seguit per la seva obtenció, així com la comparativa que conclou el propòsit del treball.ca
dc.format.extent118 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subject.otherEtalonatge, digital, llenguatge, cinematogràfic, publicitat, spotca
dc.titleEl estudio y presentación de los confines entre el etalonaje del cine y la publicidadca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorReig Sole, Roger


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint