Search
Now showing items 1-10 of 66
Influencia de las redes sociales en los millenials al organizar un viaje
(2020)
El present estudi analitza la influencia de les xarxes socials en l’organització i compra dels viatges de la generació Millennial. Especialment s’analitza com han modificat la les les xarxes socials el ...
Factors de confiança en la compra online
(2020)
En els darrers anys, la tendència de compra a través del comerç electrònic ha anat a l’alça. En aquest tipus de comercialització, la confiança passa a ser un element fonamental pel fet que el nivell ...
Analysis of the Ethical Consumer in the Spanish Banking Sector
(2020)
En aquest estudi es plantegen els objectius d'avaluar la importància de l'oferta
d'alternatives ètiques en el mercat bancari i el seu mercat objectiu. Ens basem en una
mostra de consumidors del sector ...
Elaboració d'un pla estratègic de turisme sostenible a la Costa Brava
(2020)
La Costa Brava és un dels territoris amb més atractiu turístic, tant nacional com internacional, de tota Catalunya. Es tracta d’una destinació amb una gran riquesa patrimonial, però a causa de l’alta ...
Los determinantes de precios de alquiler en Barcelona y otras capitales españolas
(2020)
El present treball té per objectiu esbrinar els determinants de preus de lloguer a Barcelona i altres capitals espanyoles. S'analitzaran tant determinants en termes de característiques de l'habitatge ...
Projecte sobre la creació d’un pla de màrqueting per l’empresa Tunap Sports
(2020)
Amb aquest projecte es pretén crear una estructura sòlida per l’empresa Tunap Sports
i la seva corresponent implementació en un mercat molt competitiu, trobant les
estratègies idònies i el públic ...
Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris
(2020)
En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ...
PHOOD: projecte d’emprenedoria
(2020)
PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ...
El impacto de la economía colaborativa en el mercado de la vivienda de Barcelona
(2020)
Tradicionalment, el mercat de l'habitatge i el mercat dels allotjaments turístics constituïen dos mercats independents. La consolidació de les noves tecnologies i l'arribada ...
Contaminación y buques ¿Cuál es el impacto producido del puerto a la ciudad de Barcelona?
(2020)
Aquesta investigació està dirigida a conèixer l'impacte del port sobre la ciutat, en termes de contaminació atmosfèrica. La contaminació atmosfèrica és una de les principals causes de mortalitat a les ...