Search
Now showing items 1-10 of 66
Factors de confiança en la compra online
(2020)
En els darrers anys, la tendència de compra a través del comerç electrònic ha anat a l’alça. En aquest tipus de comercialització, la confiança passa a ser un element fonamental pel fet que el nivell ...
Growtrip: pla de màrqueting
(2020)
El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa
Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris.
Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ...
Pla d’intervenció: pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM
(2020)
En aquest document es presenta el pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments iviatgesdurant ...
Pla de màrqueting per un grup de restaurants
(2020)
Introducció. La motivació d’aquest projecte és la d’aportar elements per a una millora del pla de màrqueting de tres restaurants de l’illa de Menorca: l’Isabella Beach Club, l’Ivette Beach Club i el ...
El paper de les empreses d’Economia Social en la sostenibilitat del sector turístic
(2020)
L’actual importància del sector turístic en l’economia catalana és indiscutible. No obstant
això, cal remarcar els impactes negatius que aquest genera tant a la societat com al
medi ambient. En aquest ...
Proyecto emprendedor: Banana Coffee Shop
(2020)
El present pla d'emprenedoria té com a objectiu analitzar la viabilitat de constituir una cafeteria a la ciutat de Barcelona en la qual s'ofereixin productes d'alta qualitat en un entorn tecnològic. Com ...
Last travel: creación de una agencia de viajes online
(2020)
Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online
especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es
pretén acompanyar al client durant tot ...
PHOOD: projecte d’emprenedoria
(2020)
PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ...
Bizer swimwear: el mundo de la moda se viste de verde
(2020)
En los últimos años la sostenibilidad se ha vuelto una tendencia en todos los ámbitos,
pero con mayor impacto en el sector de la moda, debido a que es la segunda industria
más contaminante del planeta. ...
Estudio de los factores determinantes de la elección Mallorca como destino turístico
(2020)
Hi ha certs factors que determinen l'elecció de la destinació turística i depenent del
tipus de viatger els factors que afecten la seva elecció són diferents. El present treball
pretén estudiar els ...