Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorRoca Polvillo, Marina
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències de la Salut TecnoCampus (ESCST)ca
dc.date.accessioned2022-11-03T09:06:03Z
dc.date.available2022-11-03T09:06:03Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1934
dc.descriptionTreball de final de grau - 2021-2022ca
dc.description.abstractINTRODUCCIÓ: La supervivència mitjana davant d’una parada cardiorespiratòria extrahospitalària (PCR) se situa als voltants del 10%. Si s’actua executant una ràpida ressuscitació cardiopulmonar i una ràpida desfibril·lació, els experts asseguren que la supervivència pot augmentar fins a un 30%. A Espanya, es produeixen més de 30.000 morts a l’any a causa d’una parada cardiorespiratòria de les quals es podrien haver evitat el 20% de les morts si algú els hi hagués practicat correctament una RCP i hagués utilitzat un desfibril·lador públic de manera inmediata. Avui disposem d’una gran quantitat d’opcions per a fer arribar a la població tota aquella informació que considerem rellevant i d’aquesta manera fer promoció i educació de la salut. Per aquesta proposta s’ha optat pel disseny d’un Objecte Virtual d’Aprenentatge (OVA), és a dir, una eina digital destinada a l’educació virtual que contemple mètodes de l’aprenentatge clàssic i l’alfabetització digital en salut. OBJECTIU: Dissenyar un Objecte Virtual d’Aprenentatge (OVA) sobre reanimació cardiopulmonar (RCP) en població general adulta per tal de proporcionar coneixements sobre primers auxilis utilitzant la tecnologia per facilitar a la població l’aprenentatge. MÈTODE: La metodologia utilitzada en la present proposta és la metodologia ADDIE. La metodologia ADDIE està inclosa en el marc del Sistema de Disseny Instruccional, una de les etapes essencials durant el desenvolupament d’una aplicació de formació e-learning. Aquest consta de cinc fases: anàlisis, disseny, desenvolupament, implantació i avaluació. RESULTATS: En els resultats s’observa un augment d’ancerts a les preguntes que fan referència al coneixement envers la reanimació cardiorespiratòria. També s’avaluen els resultats respecta a la usabilitat i l’utilitat de l’aplicació. CONCLUSIÓ: El coneixement de la població estudiada ha augmentat respecte abans. Ha resultat una aplicació útil i fàcil d’utilitzar i s’ha pogut arribar a la població que es volia.ca
dc.format.extent51 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherPrimers auxilis, parada cardiorespiratòria, reanimació cardiopulmonar.ca
dc.titleDisseny i creació d’un objecte virtual d'aprenentatge com a suport al coneixement en primers auxilisca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMartínez Gaitero, Carlos


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir