dc.contributor.author | Valerko Novikov, Sergio | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-09-22T11:36:48Z | |
dc.date.available | 2022-09-22T11:36:48Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1906 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2021-2022 | ca |
dc.description.abstract | El transport terrestre de mercaderies per carretera és un dels principals actors de
l’economia d’avui en dia, ja que permet fer arribar tota mena de béns fins a qualsevol
racó del planeta. Tot i ser de gran utilitat per les persones, pel medi ambient és tot el
contrari, perquè l’ús estens del motor dièsel genera grans quantitats de gasos d’efecte
hivernacle que perjudiquen el nostre planeta.
Arran d’aquesta problemàtica, han aparegut alternatives al motor dièsel que s’ha
utilitzat fins avui en dia, amb les quals es pot ajudar a disminuir les emissions de
particules nocives. Tot i les seves existències, a escala nacional compten amb una
adopció extremadament baixa, i per això es realitza un estudi per entendre les
principals barreres per la seva adopció.
Després d’enquestar un grup rellevant de transportistes, es conclou que existeixen
dues barreres principals: la econòmica, i la de tenir unes prestacions insuficients. | ca |
dc.format.extent | 64 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International | ca |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | Transporte, terrestre, mercancias, carretera, motores, combustible alternativo | ca |
dc.title | Dificultades en España para la implementación de motores de combustibles alternativos en el transporte por carretera | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Bernardo, Valeria | |