dc.contributor.author | Riballo, Miriam | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-09-22T10:26:42Z | |
dc.date.available | 2022-09-22T10:26:42Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1900 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2021-2022 | ca |
dc.description.abstract | En aquest estudi s’investiga l’impacte del transport públic, en aquest cas el del metro,
sobre la contaminació atmosfèrica, concretament sobre els contaminants PM10, NO2 i
O3, a les ciutats espanyoles d’Alacant, Barcelona i Palma de Mallorca. En aquest sentit,
s’ha realitzat una base de dades amb mesures mensuals des del 2010 fins al 2018 a 14
estacions de qualitat de l’aire repartides a aquestes tres ciutats. Utilitzant el mètode de
regressió lineal de diferencia en diferencia es conclou que els tres contaminants
analitzats disminueixen gracies a la creació o ampliació de la línia de metro escollida. | ca |
dc.format.extent | 34 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Transporte público, metro, impacto, polución, contaminación | ca |
dc.title | Impacto de las mejoras del transporte público sobre la polución. Evidencia de ciudades españolas | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Bernardo, Valeria | |