Show simple item record

dc.contributor.authorRiballo, Miriam
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-09-22T10:26:42Z
dc.date.available2022-09-22T10:26:42Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1900
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2021-2022ca
dc.description.abstractEn aquest estudi s’investiga l’impacte del transport públic, en aquest cas el del metro, sobre la contaminació atmosfèrica, concretament sobre els contaminants PM10, NO2 i O3, a les ciutats espanyoles d’Alacant, Barcelona i Palma de Mallorca. En aquest sentit, s’ha realitzat una base de dades amb mesures mensuals des del 2010 fins al 2018 a 14 estacions de qualitat de l’aire repartides a aquestes tres ciutats. Utilitzant el mètode de regressió lineal de diferencia en diferencia es conclou que els tres contaminants analitzats disminueixen gracies a la creació o ampliació de la línia de metro escollida.ca
dc.format.extent34 p.ca
dc.language.isospaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherTransporte público, metro, impacto, polución, contaminaciónca
dc.titleImpacto de las mejoras del transporte público sobre la polución. Evidencia de ciudades españolasca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernardo, Valeria


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint