Show simple item record

dc.contributor.authorRuiz, Noemí
dc.contributor.authorMasó, Alexandra
dc.date.accessioned2022-09-20T11:46:52Z
dc.date.available2022-09-20T11:46:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1882
dc.descriptionProjecte d’Innovació Educativa. Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractProfessorLab és un projecte de captació i divulgació del coneixement docent del professorat del TecnoCampus. L‘edició 2019-2020 s‘enfoca en el professorat de l’àrea de màrqueting. El projecte crea un espai de debat, informació, iniciació i perfeccionament de les eines i coneixements de màrqueting per consensuar un contingut homogeni a disposició de tot el professorat. Per dibuixar un marc de definició únic i comú, es treballen diferents aspectes sobre el màrqueting (una solució, un concepte o una eina de docència).ca
dc.format.extent1 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subject.otherProfessorat, docència, màrquetingca
dc.titleProfessor Lab: Màrquetingca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint