Cerca
Ara mostrant els elements 1-10 de 101
Visibilización del colectivo LGBT+ a través de la música pop
(2021)
Aquest treball consisteix en la investigació del poder i la influència que tenen les dives del
pop i els seus missatges d’empoderament a l’hora d’ajudar a la visibilització del col·lectiu
LGBT+ a la ...
La Tercera Generació: Realització d'un espot publicitari automobilístic
(2021)
La publicitat automobilística és un sector molt competitiu, on la imaginació per dur a terme un espot o un anunci, és infinita. Les diferents companyies o productores fan ús de diferents tècniques, com ...
Dispositivos de proyección volumétrica aplicados al juego multijugador local
(2021)
Aquest treball d’investigació fa un apropament al disseny i desenvolupament
d’aplicacions enfocades a l’entreteniment interactiu sota el suport dels dispositius
de projecció volumètrica. L’objectiu ...
Disseny d'un permeàmetre per al laboratori del sincrotró ALBA
(2021)
En el present treball es realitza el disseny d’un permeàmetre per al laboratori de mesures magnètiques del sincrotró ALBA. A partir d’un estudi exhaustiu de l’estat de l’art dels permeàmetres es proposen ...
La narrativa en el documental social: "Pequeños jugadores"
(2021)
El present projecte aborda l'elaboració de l'estructura narrativa d'un documental social, per
a posteriorment, realitzar un possible pitch de venda. D'aquesta manera, es contempla la fase
de preproducció ...
Disseny metodològic per a avaluar l'experiència d'usuari d'una aplicació mòbil
(2021)
En aquest treball d’investigació es dur a terme un estudi de les diferents disciplines que
convergeixen de l’experiència d’usuari. Així mateix, es determina els elements claus per a
avaluar l’experiència ...
L’Autoestima sobre mapping i dansa
(2021)
L’autoestima reflectida sobre el mapping i la dansa a través d’una història representada per
una ballarina. L’objectiu de realitzar la postproducció d’un muntatge escènic a partir
d’elements com la ...
Gestión centralizada de la red SDN
(2021)
Les tecnologies SDN avancen per crear una nova era en la xarxa. En aquest treball es fa una
anàlisi sobre les principals teories existents, com canvien les xarxes actuals i que beneficis
aporten, així ...
Desarrollo de un backend para la creación de videojuegos
(2021)
L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un backend escalable, segur i flexible, orientat a empreses de videojocs. Després d'una anàlisi d'opcions, s'ha decidit crear la infraestructura a Amazon Web ...
Implementació d’una IA basada en Machine Learning: Implementació d'un agent que aprèn a jugar a l'Snake amb l'ús d'aprenentatge per reforç
(2021)
En aquest projecte s’explora la implementació de l’algorisme Deep Q-Learning
desenvolupat per DeepMind amb l’objectiu que un agent aconsegueixi jugar a
l’Snake de forma òptima. Es fa ús de llibreries ...