dc.contributor.author | Doliu Faneca, Joan | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-01-19T18:56:17Z | |
dc.date.available | 2022-01-19T18:56:17Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1795 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 | ca |
dc.description.abstract | El món del transport està en constant evolució. El vaixells son cada cop més grans, els
avions augmenten la seva capacitat y ara en el transport per carretera s’analitza la
possibilitat de augmentar la grandària dels camions, sorgeix el megacamió.
Al megacamió se li plantegen 3 grans reptes: Augmentar la seguretat vial, ser més
eficient i reduir les emissions. La literatura mostra grans avantatges amb el ús del
megacamió, però existeix un certa inquietud sobre quin serà el seu verdader efecte.
L’objectiu és determinar si l’ús del megacamió és viable per transportistes i carregadors.
El treball empíric fet mostra la opinió i experiència per part dels transportistes i
carregadors amb el ús del megacamió. Explicant quina és la síntesi final del estudi | ca |
dc.format.extent | 44 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject.other | Megacamions, transportistes, carregadors | ca |
dc.title | Viabilidad de los megacamiones: Análisis de los cargadores y transportistas | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Bernardo, Valeria | |