Show simple item record

dc.contributor.authorPiqueras Trilles, Carla
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-01-19T18:50:22Z
dc.date.available2022-01-19T18:50:22Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1790
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractLa inspiració de realitzar aquest TFG ve a causa de l'debat social en què està immers el ferrocarril de mercaderies al nostre país. En concret tracta sobre el ferrocarril al Port de València, que ha sofert grans canvis en els darrers anys, en particular en aquest últim a l'ésser el primer port d'Espanya a assumir el trànsit ferri dins les seves instal·lacions per connectar les diferents terminals amb la xarxa general. L'objectiu d'aquest estudi és elaborar una anàlisi cost benefici, que ens permeti saber si és rendible o no una ampliació de la xarxa ferroviària amb doble plataforma en la línia ferroviària València- Castelló amb el ramal del Port de Sagunt.ca
dc.format.extent43 p.ca
dc.language.isospaca
dc.subject.otherFerrocarril, mercaderies, Port Valènciaca
dc.titleEstudio de los fallos, el impacto económico y social, y las mejoras de la red ferroviaria del puerto de Valenciaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernardo, Valeria


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint