dc.contributor.author | Piqueras Trilles, Carla | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-01-19T18:50:22Z | |
dc.date.available | 2022-01-19T18:50:22Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1790 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 | ca |
dc.description.abstract | La inspiració de realitzar aquest TFG ve a causa de l'debat social en què està immers
el ferrocarril de mercaderies al nostre país. En concret tracta sobre el ferrocarril al Port
de València, que ha sofert grans canvis en els darrers anys, en particular en aquest últim
a l'ésser el primer port d'Espanya a assumir el trànsit ferri dins les seves instal·lacions
per connectar les diferents terminals amb la xarxa general. L'objectiu d'aquest estudi és
elaborar una anàlisi cost benefici, que ens permeti saber si és rendible o no una
ampliació de la xarxa ferroviària amb doble plataforma en la línia ferroviària València-
Castelló amb el ramal del Port de Sagunt. | ca |
dc.format.extent | 43 p. | ca |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.subject.other | Ferrocarril, mercaderies, Port València | ca |
dc.title | Estudio de los fallos, el impacto económico y social, y las mejoras de la red ferroviaria del puerto de Valencia | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Bernardo, Valeria | |