dc.contributor.author | Terrassa Bauzà, Joan Antoni | |
dc.contributor.other | TecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET) | ca |
dc.date.accessioned | 2022-01-19T18:45:03Z | |
dc.date.available | 2022-01-19T18:45:03Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1787 | |
dc.description | Treball de fi de grau - Curs 2020-2021 | ca |
dc.description.abstract | Les emissions del transport han anat creixent des de que es tenen registres. Cal adoptar mesures urgents per a detenir aquest creixement. Aquesta recerca pretén fer un pas més cap a la descarbonització del transport urbà. Consisteix a dur a terme una Anàlisi de Cost-Benefici (ACB) de diferents opcions per a la renovació de la flota d'autobusos urbans en una ciutat espanyola de grandària mitjana. Es fa una comparació de les tecnologies d'emissió zero per veure quins s'aconsegueixen millors valors en la ACB. S'ha arribat a la conclusió que la adaptació dels autobusos vells de gasoil a elèctrics és l'opció més apropiada donats els resultats del ACB | ca |
dc.format.extent | 33 p. | ca |
dc.language.iso | eng | ca |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject.other | Transport urbà, emissions, ACB | ca |
dc.title | Cost-benefit analysis for the electrification of city bus fleets | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.contributor.tutor | Bernardo, Valeria | |