Show simple item record

dc.contributor.authorTerrassa Bauzà, Joan Antoni
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2022-01-19T18:45:03Z
dc.date.available2022-01-19T18:45:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1787
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractLes emissions del transport han anat creixent des de que es tenen registres. Cal adoptar mesures urgents per a detenir aquest creixement. Aquesta recerca pretén fer un pas més cap a la descarbonització del transport urbà. Consisteix a dur a terme una Anàlisi de Cost-Benefici (ACB) de diferents opcions per a la renovació de la flota d'autobusos urbans en una ciutat espanyola de grandària mitjana. Es fa una comparació de les tecnologies d'emissió zero per veure quins s'aconsegueixen millors valors en la ACB. S'ha arribat a la conclusió que la adaptació dels autobusos vells de gasoil a elèctrics és l'opció més apropiada donats els resultats del ACBca
dc.format.extent33 p.ca
dc.language.isoengca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherTransport urbà, emissions, ACBca
dc.titleCost-benefit analysis for the electrification of city bus fleetsca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorBernardo, Valeria


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint