Show simple item record

dc.contributor.authorSerra Cruz, Roger
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior Politècnica (ESUPT)ca
dc.date.accessioned2022-01-11T18:02:44Z
dc.date.available2022-01-11T18:02:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1780
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2018-2019ca
dc.description.abstractEl nou paradigma publicitari demana que les marques evitin les tècniques del màrqueting tradicional i centrin els seus esforços en aportar un valor afegit per millorar l’experiència de client. Les noves tecnologies ofereixen a la publicitat noves maneres de comunicar. Per aquest motiu es desenvolupa una aplicació mòbil de realitat augmentada per al sector del calçat i el comerç electrònic. Millorant d’aquesta manera l’experiència publicitària de l’usuari quan compra per Internet.ca
dc.format.extent246 p.ca
dc.language.isocatca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherRealitat augmentada, Android, comerç electrònic.ca
dc.titleDesenvolupament d'una aplicació comercial de realitat augmentada per a dispositius mòbils Androidca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorRubio Carrillo, Ignasi


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint