Show simple item record

dc.contributor.authorGay Isach, Natàlia
dc.contributor.otherTecnoCampus. Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del (ESCSET)ca
dc.date.accessioned2021-11-29T16:29:04Z
dc.date.available2021-11-29T16:29:04Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1776
dc.descriptionTreball de fi de grau - Curs 2020-2021ca
dc.description.abstractEl present Treball Final de Grau comprèn el disseny d'un Pla de Màrqueting a un any vista per a La Gofreria, una empresa familiar que es dedica al món de la restauració i es situa a la ciutat de Mataró. L'objectiu del pla és augmentar els ingressos de l'empresa en el pròxim any. Amb aquesta finalitat, es durà a terme un anàlisi intern i extern del negoci que permetrà desenvolupar accions de màrqueting orientades a l'assoliment dels objectius proposats. Finalment, es definirà un calendari i un pressupost estimat de les accions i es valorarà la viabilitat del projecte.ca
dc.format.extent57 p.ca
dc.language.isocatca
dc.subject.otherLa Gofreria, restauració, Pestel.ca
dc.titleElaboració del pla de màrqueting per la gofreria Mataróca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorGonzález, Thibisay


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint