EGRUPPA: L’agència de viatges esportius del segle XXI
Abstract
Creació d’un projecte emprenedor de gestió esportiva, on el principal objectiu és acabar essent l’agència referència en el sector dels viatges combinats en grup. Per poder arribar a aquest punt es començarà amb els viatges en grup del mercat esportiu i, concretament, de l’handbol, voleibol, bàsquet i futbol sala com a primers objectius. L’equip de treball el formaran: un jove amb experiència com a líder d’start-ups, un home amb experiència en la gestió i direcció hotelera i un altre jove amb experiència i contactes en el món esportiu, però sense experiència laboral en aquest tipus de feines. A ells, s’afegirà un enginyer informàtic, que col·laborarà creant la pàgina web, que ha de ser la proposta de valor clau del projecte: la creació d’una eina informàtica que permetrà als clubs sol·licitar el seu viatge a través d’un formulari des d’aquesta plataforma web.
Empresa creada a mode d’start-up, és a dir, mica en mica s’avança el disseny de l’estructura empresarial i es va facturant, es van afegint elements. Finançada a través d’una inversió dels tres primers socis en criptomonedes, que va servir per costejar la creació de la Societat Anònima i de la primera versió de la plataforma web. La cerca de rondes d’inversió de capital, permetran fer publicitat del projecte, primer a la xarxa (Google Ads i Facebook Ads) i més endavant a aeroports, televisió i ràdio.
Document Type
Project / Final year job or degree