Creation of a Marketing and Sustainability Consulting Agency: The GreenCoat Movement
Autor/a
Ferré Boqué, Marta
Venereo Londoño, Robert
Fecha de publicación
2021Resumen
L’objectiu principal d’aquest projecte és l’estudi i el desenvolupament d’un pla de negoci per a
la posterior implementació del moviment The Green Coat, un projecte que combina dues
estratègies simbiòtiques: The Green Marketing Agency for SMEs i The Go Green App.
Després d’estudiar les tendències del mercat i analitzar què fan els competidors, s’ha elaborat
la proposta de valor del projecte, que se centra en la creació d’estratègies simbiòtiques entre
les dues àrees de negoci que formen The Green Coat Movement.
Un cop analitzat i estudiat el mercat, podem afirmar que existeix la necessitat d’orientar el món
de les PIMES cap a un entorn més sostenible, a més de la necessitat de transparència, per tenir
informació real sobre el que hi ha darrere de les marques. Així, The Green Coat Movement neix
amb la intenció de contribuir a una millora del planeta, ajudant a les PIMES a ser més sostenibles
i aportant la veritat de les marques a la societat.
El final del projecte inclou tot el relacionat amb les accions de Màrqueting Mix, així com l’àrea
operativa i financera, que ens ajuda a reflectir la rendibilitat del projecte.
Per acabar, la realització d’aquest projecte significa per als dos membres de l’equip el
compliment del nostre objectiu de presentar finalment el projecte que s’ha dut a terme amb
molt d’esforç, dedicació i moltes ganes de presentar i portar a llum.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado