Treballs d'estudiants: Envíos recientes
Mostrando ítems 1221-1240 de 1543
-
Nike, JUST RE-DO IT!: Replantejant l’estratègia social corporativa
(2021-06)L’objectiu principal d’aquest treball final de grau és l’organització d’un esdeveniment amb el lema de JUST RE-DO IT, amb la finalitat de millorar i crear un impacte positiu en la imatge i reputació ... -
Pla d'empresa: Restaurant Kao Bella
(2021-06)El present projecte té com a objectiu determinar tots els processos de creació d’una empresa del sector de la restauració i fer l’estudi de la viabilitat per determinar la factibilitat del restaurant ... -
Ever S.L.: E-commerce de bisutería
(2021-06)El sector de la joieria cada vegada és més ampli i divers, juntament amb el món de l'ecommerce, de manera que l'objectiu principal d'aquest treball final és obrir pas a el món empresarial amb la creació ... -
The Indie Code: Creación de una plataforma online para distribución y venta de juegos independientes
(2021)El proyecto emprendedor The Indie Code, tiene como objetivo estudiar la viabilidad de la posible creación de una empresa enfocada en la programación de una plataforma virtual para alojar videojuegos de ... -
How To Decor: La web multifunció
(2021)Aquest projecte té com a objectiu principal l'estudi i elaboració d'un pla de negoci per introduir-lo en el mercat. How To Decor és una web multifunció on trobar els serveis i continguts necessaris per ... -
Generation Z Customers’ ethical perception of the new marketing strategies
(2021)Les noves tecnologies de l’era de la informació estan posant poderoses eines en mans de totes les organitzacions, i els prenedors de decisions sovint s’enfronten a problemes ètics i estàndards morals ... -
Sport-Racket Management: Plan estratégico para consolidación y crecimiento
(2021)La crisis epidemiológica provocada por la expansión del Coronavirus SARS-Cov-19, provoca en pleno 2020 una situación de incertidumbre generalizada en el sector deportivo y por consiguiente a la industria ... -
Family business: Analysis and propositions
(2021)Partint de l’interès per l’empresa familiar i el seu futur, s’ha plantejat conèixer millor les seves principals característiques i necessitats. Després d’un estudi global de l’empresa, s’ha procedit ... -
Percepción de los vehículos eléctricos frente vehículos de combustible convencional
(2021)El present treball pretén investigar quina és la percepció dels vehicles elèctrics davant de vehicles de combustible fòssil, per descobrir si s’està aconseguint un canvi de mentalitat en la població ... -
TRAISE: Viajes Sorpresa
(2021)Aquest projecte té com a objectiu l'elaboració d'un pla de negoci per a analitzar la viabilitat de Traise i desenvolupar la seva proposta de valor. Traise és una empresa que ofereix la combinació de ... -
Los Motion Graphics para el documental "Snow Soul": Creación del Motion Design y los Motion Graphics para el documental de esquí de montaña "Snow Soul"
(2021)Mitjançant el disseny d'uns Motions Graphics, s'ha tractat d'afegir valor emocional i narratiu a la història de la Suzie Marachet, una jove atleta amb un repte molt ambiciós al davant: el descens del ... -
Curtmetratge aplicant l’estil visual naturalista d’Emmanuel Lubezki
(2021)Aquest Treball de Final de Grau té la finalitat d’elaborar un curtmetratge des de la perspectiva de la direcció de la fotografia, per tal de basar en la seva forma i estil, el concepte del Nou Naturalisme, ... -
"A tomar x culo las bragas": Dirección de un cortometraje que estudia la bisexualidad y la comedia en la generación Z
(2021)El present treball consisteix en la direcció d'un curtmetratge de comèdia que utilitza la tècnica del trencament de la quarta paret. La metodologia aplicada, consisteix en realitzar un estudi sobre ... -
Creación de la banda sonora para un documental de montaña
(2021)En el present treball es busca la manera de fer una banda sonora específica per a un documental de muntanya, on salin representats diversos esports que practica una protagonista a La Cerdanya. A partir ... -
Visibilización del colectivo LGBT+ a través de la música pop
(2021)Aquest treball consisteix en la investigació del poder i la influència que tenen les dives del pop i els seus missatges d’empoderament a l’hora d’ajudar a la visibilització del col·lectiu LGBT+ a la ... -
La Tercera Generació: Realització d'un espot publicitari automobilístic
(2021)La publicitat automobilística és un sector molt competitiu, on la imaginació per dur a terme un espot o un anunci, és infinita. Les diferents companyies o productores fan ús de diferents tècniques, com ... -
Disseny metodològic per a avaluar l'experiència d'usuari d'una aplicació mòbil
(2021)En aquest treball d’investigació es dur a terme un estudi de les diferents disciplines que convergeixen de l’experiència d’usuari. Així mateix, es determina els elements claus per a avaluar l’experiència ... -
Cultura hip hop: Concepción del videoclip desde la perspectiva del hip hop
(2021)Aquest projecte presenta la cultura hip hop i el seu significat per a poder crear i realitzar una petita peça audiovisual: un videoclip. S’ha fet una investigació per definir aquesta cultura i el que ... -
Proyecto fotográfico centrado en Les Gavarres: Producción del proyecto y de foto libro autoeditado
(2021)Aquest treball es centra en la realització d'un projecte fotogràfic en blanc i negre, amb la història amagada del massís de Les Gavarres com a objecte, i duent a terme el disseny d'un foto-llibre a ... -
L’Autoestima sobre mapping i dansa
(2021)L’autoestima reflectida sobre el mapping i la dansa a través d’una història representada per una ballarina. L’objectiu de realitzar la postproducció d’un muntatge escènic a partir d’elements com la ...