Now showing items 1341-1360 of 1543

    • Last travel: creación de una agencia de viajes online 

      Cantos Andevert, Irene (2020)
      Last travel sorgeix al mercat turístic com una nova agencia de viatges online especialitzada en un target innovador, el dels comiats de solters i solteres. Es pretén acompanyar al client durant tot ...
    • ¿Por qué los turistas deciden visitar un destino turístico? 

      García Rodríguez, Mar (2020)
      La motivació del turista i l’elecció de la destinació són conceptes difícils d’analitzar a causa de la gran quantitat de factors que influeixen en ells. Per això, l’estímul d’aquest estudi és analitzar ...
    • Proyecto emprendedor: Banana Coffee Shop 

      Hernández Bonilla, Víctor (2020)
      El present pla d'emprenedoria té com a objectiu analitzar la viabilitat de constituir una cafeteria a la ciutat de Barcelona en la qual s'ofereixin productes d'alta qualitat en un entorn tecnològic. Com ...
    • Contaminació atmosfèrica als principals ports espanyols i europeus 

      Ortiz Ràdio, Sergi (2020)
      Els ports juguen un rol molt important i es poden considerar la columna vertebral de la globalització, ja que són generadors de creixement econòmic allà on la seva influència arriba. En aquest estudi ...
    • Gestión logística de los residuos metálicos 

      Chici, Nixandra (2020)
      En el present treball es pretén analitzar els principals motius pels quals en la indústria dels residus metàl·lics li és difícil exportar la mercaderia en determinats moments als principals països ...
    • Contaminación y buques ¿Cuál es el impacto producido del puerto a la ciudad de Barcelona? 

      Petriz Alarcón, Marc (2020)
      Aquesta investigació està dirigida a conèixer l'impacte del port sobre la ciutat, en termes de contaminació atmosfèrica. La contaminació atmosfèrica és una de les principals causes de mortalitat a les ...
    • Análisis empírico de la IMO 2020 en los SOx de España 

      Reche Fernandez, Lorena (2020)
      Com a important mesura per a la reducció de les emissions d’òxid de sofre en l’atmosfera procedent dels vaixells, l’Organització Marítima Internacional, a partir de l’1 de gener del 2020, ha establert ...
    • Growtrip: pla de màrqueting 

      Ibañez Ridorsa, Laia (2020)
      El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ...
    • Plan de marketing de eventos enológicos 

      López Saez, Estel·la (2020)
      L'enoturisme, que és aquell turisme pel qual la seva prioritat és el vi i la seva cultura, està de moda i ha crescut en els últims anys. Catalunya és una de les comunitats autònomes que més posa en valor ...
    • Crec coliving al Maresme: projecte emprenedor 

      Hernández Ruano, Álvaro; Valhondo Romero, Mariona (2020)
      El projecte té com a finalitat proporcionar una nova línia de negoci a la, ja existent, empresa CREC, una empresa especialitzada en el mercat dels coworkings o oficines compartides a Barcelona i ...
    • El impacto de la eliminación del roaming en el turismo de la UE 

      Oyola Bordagaray, Dana (2019)
      Este trabajo analiza el impacto de los sesgos cognitivos en los turistas en su percepción sobre la retirada de los cargos por itinerancia en la Unión Europea. Como base para nuestra investigación, se ...
    • Pla d’intervenció: pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM 

      Vegas Miras, Anna (2020)
      En aquest document es presenta el pla de màrqueting de l’empresa UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments iviatgesdurant ...
    • PHOOD: projecte d’emprenedoria 

      Garcia Carmona, Laia; Huguet Aregall, Clàudia (2020)
      PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ...
    • Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris 

      Vegas Miras, Anna (2020)
      En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ...
    • El paper de les empreses d’Economia Social en la sostenibilitat del sector turístic 

      Muro Mauri, Paula (2020)
      L’actual importància del sector turístic en l’economia catalana és indiscutible. No obstant això, cal remarcar els impactes negatius que aquest genera tant a la societat com al medi ambient. En aquest ...
    • A Comparative analysis on the design of the legal framework of special economic zones of brics 

      Tur Garriga, Guillem (2020)
      Aquesta tesi afirma que els enfocaments teòrics predominants sobre les ZEEs no han pogut descriure completament els fonaments i els resultats de les polítiques causa de l'heterogeneïtat. La contribució ...
    • Boho Ecohostel: pla de negoci d’un hostel sostenible a Tenerife 

      Manté Blasco, Èlia (2020)
      BOHO ECOHOSTEL és un oasis de sostenibilitat dins el panorama turístic de Tenerife. És l’alternativa al turisme massificat, les platges plenes i els mars de plàstic. A base d’energies renovables, ...
    • Preproducción de una biblia transmedia 

      Bailach Meiriño, Miriam (2019)
      En el present treball es va a estudiar el transmèdia a partir d'una sèrie. L'objectiu és saber que conseqüències ha tingut el transmedia en el moment de produir un producte audiovisual, tots els nous ...
    • Estudio del impacto socioeconómico del Campeonato de España Láser Máster 2019 

      Vicente Vegas, Pau (2020)
      En la actualidad, el deporte es una industria muy relevante e importante tanto por su impacto económico como por su impacto social. Tanto es así que, en España, dicha industria supone un 1,44% del total ...
    • Quins valors aporta l’economia col·laborativa al turisme: el cas de Couchsurfing 

      Barrero López, Laura (2020)
      El turisme col·laboratiu s'ha expandit en els últims anys gràcies a plataformes com Airbnb o Uber. En aquest tipus hi ha un benefici monetari per part de l'amfitrió, mentre que en altres com Couchsurfing.com ...