Visualitzant Treballs d'estudiants per títol
Ara mostrant els elements 306-325 de 1486
-
Creació del doblatge del videojoc Soccer Legends
(2022-06)Aquest projecte mostra el desenvolupament del procés de doblatge del videojoc Soccer Legends, on s’han implementat unes característiques en la veu, un carisma i una personalitat diferenciadora per ... -
Creació d’un digital twin d’una línia de muntatge de màquines de polir
(2023)Aquest projecte consisteix en dissenyar i implementar un digital twin d’una línia de muntatge d’una màquina de polir. El digital twin és dissenyat degut a que la línia de muntatge es veu obligada a ... -
Creació d’un entorn 3D: Una sagardotegi amb pinzellades de la cultura nord-americana dels anys 80
(2022)Aquest treball pretén crear un entorn interior tridimensional d’una sagardotegi —taverna basca on es degusta la sidra— des de l’enfocament d’una edificació que ha derivat del baserri —masia tradicional ... -
Creació d’un pòdcast d’atletisme
(2023)El present projecte duu a terme la creació i la producció d’un pòdcast dedicat a l’atletisme, amb l’objectiu de promoure aquest esport i proporcionar una plataforma per a la diversitat ... -
Creació d’un set d’heurístiques per videojocs casuals de mòbil
(2021)Els sets d’heurístiques de videojocs cada vegada són més enfocats, centrant-se en plataformes i gèneres específics. Aquest treball té l’objectiu de crear un set per jocs casuals de plataforma mòbil ... -
Creació d’una agència de màrqueting digital adreçada a empreses de moda i restauració: Fort Marketing, l’agència que et farà triomfar. Confia i deixa’t assessorar!
(2020)El projecte consisteix en la creació d'una agència de màrqueting digital anomenada Fort Marketing! Formada per joves professionals i emprenedors especialitzats en màrqueting digital. Aquests es ... -
Creació d’una campanya publicitària d’Inbound Marquèting en xarxes socials en una empresa
(2022-06)En aquest treball final de grau es mostra l'anàlisi sobre nous mètodes de màrqueting digital i l'aplicació d'aquests, amb l'objectiu de crear una proposta de la campanya publicitària d'Inbound màrqueting ... -
Creació d’una eina per desenvolupar tenint en compte discapacitats visuals
(2022)Aquest projecte analitza la discapacitat coneguda com daltonisme explorant diferents solucions existents tant dins com fora del món dels videojocs, junt amb fluxos de treball i directrius d’accessibilitat ... -
Creació d’una empresa enfocada a l’organització de viatges i esdeveniments universitaris
(2020)En aquest document es presenta el pla d’empresa d’UNI GAUDIUM, una empresa que s’encarrega d’assessorar als estudiants universitaris en l’organització d’esdeveniments i viatges durant el seu pas per la ... -
Creació d’una pàgina web i l’anàlisi seo d’una nova barberia a Mataró
(2023)Aquest projecte pretén dur a terme la creació d’una pàgina web per a una nova barberia a Mataró anomenada FABINCCI, amb un disseny únic de frontend, una agradable interacció amb l’usuari, un backend ... -
Creació d’una peça musical per una banda virtual a partir de la hibridació de tres gèneres musicals
(2018)Aquest treball té el principal objectiu de demostrar que tres gèneres musicals allunyats a nivell històric, cultural i en recursos musicals poden conviure en una sola peça musical, essent tots tres ... -
Creació d’una sessió musical en viu adaptada a les noves tendències de consum
(2022-06)El propòsit d’aquest treball és estudiar com ha evolucionat la indústria musical i la forma de consumir música al llarg de les dues últimes dècades, per tal de poder dur a terme un anàlisi del panorama ... -
Creació i desenvolupament d’una aplicació interactiva en línia a través de l’API de Discord
(2023)Discord és una aplicació per a parlar amb altres usuaris que permet crear jocs senzills o eines on el seu principal mètode d’interacció és mitjançant text. L’objectiu del treball ha sigut experimentar ... -
Creació i organització d'un 3X3 d’hoquei patins solidari, saludable i sostenible
(2022)Objectiu: Programar un 3x3 d’hoquei patins a la província de Girona per donar visibilitat a l’esport, fent que al mateix temps sigui una jornada festiva, solidària, saludable i sostenible. Introducció: ... -
Creació, producció i realització d’un espot per a la marca de roba Aura Mulier
(2021)En un món on les marques competeixen per perdurar en la memòria dels consumidors, la publicitat busca la manera de transmetre els valors d‟aquestes aportant significat als seus clients. En aquest ... -
Creación de escenas 3D a partir de un estudio del miedo
(2022)Al llarg de la Història, la por ha estat present en diferents arts, com al Cinema, la Literatura, la Música o la Pintura. Plasmar i generar emocions en l'espectador forma part de l'art, per la qual cosa, ... -
Creación de identidad visual y diseño de página web para un comercio local
(2022-06)En aquest treball de final de grau s’ha ajudat a millorar la visibilitat d’una fruiteria de Barcelona, que, a més de vendre fruita i verdura als habitants del barri, proporciona serveis de distribució a ... -
Creación de imágen de marca para la ciudad de Santa Coloma de Santa Coloma de Gramanet
(2022-06)Aquest treball neix de la necessitat d'oferir una nova imatge de la Ciutat de Santa Coloma de Gramenet. D'oferir als seus habitants un element identificatiu que els faci sentir orgullosos de la seva ... -
Creación de la banda sonora de un videojuego
(2022-06)En aquest projecte, es duu a terme el desenvolupament, la composició i la producció d’una peça musical del gènere chiptune, que formarà part de la banda sonora del videojoc Soccer Legends. Aquest ...