Browsing Treballs d'estudiants by Title
Now showing items 1392-1411 of 1486
-
The Effects of Entertainment Marketing on Consumer Behavior and Consumption in Different Cultures Comparison between western and eastern cultures
(2022)As the years go by and entertainment marketing and the digital industry grows all around the world and in all entertainment sectors, the individual and group consumption behavior of society all around ... -
The Indie Code: Creación de una plataforma online para distribución y venta de juegos independientes
(2021)El proyecto emprendedor The Indie Code, tiene como objetivo estudiar la viabilidad de la posible creación de una empresa enfocada en la programación de una plataforma virtual para alojar videojuegos de ... -
The Price of Cards: Resource management systems in card games
(2023)Aquesta tesi investiga els sistemes de gestió de recursos en jocs de cartes mitjançant l'anàlisi de diverses teories i les seves implementacions en alguns dels jocs de cartes més influents. Els resultats ... -
The quality of slow food and the quickness of fast food
(2022-06)Body health and nutrition of people are one of the most important things in life. Some people do not care about their nutrition, but they should because depending on what you eat, it could change your ... -
Tipologia de lesions en jugadors i jugadores de futbol 11 segons la posició al camp: Revisió sistemàtica
(2022)En el món del futbol s’han estudiat amb freqüència les lesions més predominants, els factors de risc, com afecten les diferents característiques individuals a la incidència lesional, però no se sap tant ... -
Títulos de crédito de Kleinman en el James Bond de Daniel Craig: Funciones narrativas de las secuencias de títulos de créditos iniciales
(2022-06)L'objectiu principal d'aquest treball és elaborar una anàlisi de la funcionalitat narrativa de les seqüències de títols de crèdit inicials dissenyades per Daniel Kleinman per les pel·lícules de James ... -
Tractament dels trastorns mentals al gènere documental
(2020)L’objectiu principal del present treball és analitzar la representació dels trastorns mentals al gènere documental a partir de la teoria del framing o enquadrament mediàtic. La metodologia per portar-ho ... -
TRAISE: Viajes Sorpresa
(2021)Aquest projecte té com a objectiu l'elaboració d'un pla de negoci per a analitzar la viabilitat de Traise i desenvolupar la seva proposta de valor. Traise és una empresa que ofereix la combinació de ... -
Transferencia de conocimiento a la práctica clínica mediante el uso de tecnología: de la universidad a la práctica clínica y de la práctica clínica a la universidad
(2022)Introducció. La pràctica clínica en el Grau en Infermeria, cobra un paper molt important pels estudiants i com a resultat apareixen nous reptes, oportunitats i aspectes de millora. La implementació i ... -
Transformació digital d'una empresa manufactrera de producte tèxtil personalitzat
(2022)L’objectiu del projecte és la transformació digital d’una empresa tèxtil manufacturera del Maresme. S’ha realitzat un model de maduresa per a analitzar el nivell de digitalització d’aquesta i un full ... -
Transformació digital d'una empresa manufacturera de producte tèxtil personalitzat
(2022)L’objectiu del projecte és la transformació digital d’una empresa tèxtil manufacturera del Maresme. S’ha realitzat un model de maduresa per a analitzar el nivell de digitalització d’aquesta i un full ... -
La transformació d’un espai tranquil a inquietant a partir del modelatge 3D
(2023)El present projecte presenta una producció d’una escenografia 3D inspirada en el moviment cinematogràfic de l’expressionisme alemany per un curt de terror. És per això que s’han estudiat les ...