dc.contributor | Altabella Vives, Joan | |
dc.creator | de Amos García, Daniel | |
dc.date | 2011 | |
dc.date.accessioned | 2021-10-08T17:53:52Z | |
dc.date.available | 2021-10-08T17:53:52Z | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12367/1002 | |
dc.description | El projecte vigent fa referència a un estudi en profunditat per demostrar que el pas per
bandes reductores crea impactes mecànics en les suspensions dels vehicles, vibracions i
soroll. I per altra banda, s’estudien estratègies amb els perfils de les bandes experimentals per tal de disminuir els impactes per a velocitats moderades i alhora incrementar aquests impactes per a velocitats elevades.
En conclusió, l’estudi modelitza les suspensions dels vehicles amb un nou disseny de “banda reductora o rugosa” que presenti velocitats òptimes sobre els vehicles i a la seva vegada, per sobre del límit estudiat, es puguin obtenir impactes elevats sobre les
estructures dels vehicles (suspensions, xassís, etc.), la qual cosa implica directament a una acció-reacció moderada en la variable velocitat que només estigui en mans dels conductors. | |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | cat | |
dc.publisher | Universitat Politècnica de Catalunya | |
dc.rights | Restricted access - author's decision | |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria electrònica::Instrumentació i mesura | |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Aplicacions de la informàtica::Aplicacions informàtiques a la física i l‘enginyeria | |
dc.subject | Automobiles--Springs and suspension | |
dc.subject | Engineering models | |
dc.subject | Automòbils -- Ressorts i suspensió | |
dc.subject | Enginyeria--Models | |
dc.title | Modelització suspensions de vehicles per a una eficaç reducció en bandes reductores | |
dc.type | Master thesis (pre-Bologna period) | |