Show simple item record

dc.contributorAltabella Vives, Joan
dc.creatorde Amos García, Daniel
dc.date2011
dc.date.accessioned2021-10-08T17:53:52Z
dc.date.available2021-10-08T17:53:52Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/1002
dc.descriptionEl projecte vigent fa referència a un estudi en profunditat per demostrar que el pas per bandes reductores crea impactes mecànics en les suspensions dels vehicles, vibracions i soroll. I per altra banda, s’estudien estratègies amb els perfils de les bandes experimentals per tal de disminuir els impactes per a velocitats moderades i alhora incrementar aquests impactes per a velocitats elevades. En conclusió, l’estudi modelitza les suspensions dels vehicles amb un nou disseny de “banda reductora o rugosa” que presenti velocitats òptimes sobre els vehicles i a la seva vegada, per sobre del límit estudiat, es puguin obtenir impactes elevats sobre les estructures dels vehicles (suspensions, xassís, etc.), la qual cosa implica directament a una acció-reacció moderada en la variable velocitat que només estigui en mans dels conductors.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagecat
dc.publisherUniversitat Politècnica de Catalunya
dc.rightsRestricted access - author's decision
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::Enginyeria electrònica::Instrumentació i mesura
dc.subjectÀrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Aplicacions de la informàtica::Aplicacions informàtiques a la física i l‘enginyeria
dc.subjectAutomobiles--Springs and suspension
dc.subjectEngineering models
dc.subjectAutomòbils -- Ressorts i suspensió
dc.subjectEnginyeria--Models
dc.titleModelització suspensions de vehicles per a una eficaç reducció en bandes reductores
dc.typeMaster thesis (pre-Bologna period)


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint