Modelització suspensions de vehicles per a una eficaç reducció en bandes reductores
Visualitza/Obre
Autor/a
de Amos García, Daniel
Altres autors/es
Altabella Vives, Joan
Data de publicació
2011Tipus de document
Master thesis (pre-Bologna period)
Llengua
Català
Matèries i paraules clau
Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria electrònica::Instrumentació i mesura
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Aplicacions de la informàtica::Aplicacions informàtiques a la física i l‘enginyeria
Automobiles--Springs and suspension
Engineering models
Automòbils -- Ressorts i suspensió
Enginyeria--Models
Publicat per
Universitat Politècnica de Catalunya
Nota
El projecte vigent fa referència a un estudi en profunditat per demostrar que el pas per
bandes reductores crea impactes mecànics en les suspensions dels vehicles, vibracions i
soroll. I per altra banda, s’estudien estratègies amb els perfils de les bandes experimentals per tal de disminuir els impactes per a velocitats moderades i alhora incrementar aquests impactes per a velocitats elevades.
En conclusió, l’estudi modelitza les suspensions dels vehicles amb un nou disseny de “banda reductora o rugosa” que presenti velocitats òptimes sobre els vehicles i a la seva vegada, per sobre del límit estudiat, es puguin obtenir impactes elevats sobre les
estructures dels vehicles (suspensions, xassís, etc.), la qual cosa implica directament a una acció-reacció moderada en la variable velocitat que només estigui en mans dels conductors.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Restricted access - author's decision