Browsing by Title
Now showing items 837-856 of 1706
-
Ghafas
-
Golf testing
(2022)L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar una aplicació web orientada a l'aprenentatge de la metodologia Test Driven Development (TDD) tant per empreses com autònoms. Aquesta aplicació web s'ha ... -
Good Time Feeling: dirección de fotografía del videoclip de la banda virtual CRONOS
(2018)Este trabajo de TFG busca mostrar, a través de la dirección de fotografía, principalmente, y la dirección de un videoclip, la hibridación de géneros musicales presentes en una canción que forma parte ... -
Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J
(2018)El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ... -
La gordofòbia envers les dones a les sèries de ficció
(2022-06)El present treball consisteix en la realització d'una anàlisi fílmica de diferents series mitjançant la qual es poden observar quins trets converteixen una producció en gordofòbica i quines són les ... -
GPU Accelerated ray tracer with SAH-BVH
(2021)L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de la tècnica de síntesi d’imatge coneguda com Ray Tracing. S’analitza a fons l’estat de l’art i es posa en pràctica la mateixa tècnica, fent ús dels recursos ... -
Gravity Model: The Commercial Exchange between Spain and Germany
(2022)The Gravity Model is a highly useful tool to study international trade between countries and understand which the factors are affecting it. Spain and Germany are two European Union countries with ... -
El green marketing aplicado a las compañías aéreas
(2022-06)El green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat al seu ... -
Growtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitaris
(2020)El document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit d’estudi. L’empresa pretén cobrir ... -
Growtrip: pla de màrqueting
(2020)El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ...