Browsing by Title
Now showing items 817-836 of 1642
-
Google com a font d'informació en els processos electorals: estudi de les eleccions generals del 26J
(2018)El següent treball d’investigació té com a objectiu analitzar l’ús i l’impacte de Google com a font d’informació en un procés electoral. Per dur-lo a terme s’analitzarà l’evolució de les pàgines de ... -
La gordofòbia envers les dones a les sèries de ficció
(2022-06)El present treball consisteix en la realització d'una anàlisi fílmica de diferents series mitjançant la qual es poden observar quins trets converteixen una producció en gordofòbica i quines són les ... -
GPU Accelerated ray tracer with SAH-BVH
(2021)L’objectiu d’aquest treball és l’estudi de la tècnica de síntesi d’imatge coneguda com Ray Tracing. S’analitza a fons l’estat de l’art i es posa en pràctica la mateixa tècnica, fent ús dels recursos ... -
Gravity Model: The Commercial Exchange between Spain and Germany
(2022)The Gravity Model is a highly useful tool to study international trade between countries and understand which the factors are affecting it. Spain and Germany are two European Union countries with ... -
El green marketing aplicado a las compañías aéreas
(2022-06)El green marketing és un conjunt d’activitats de màrqueting a les que moltes empreses recorren per transmetre els esforços i compromisos amb el medi ambient i la transició ecològica, aplicat al seu ... -
Growtrip: creació d’una agència online de viatges educatius per universitaris
(2020)El document presenta el pla d’empresa de GROWTRIP, una agència de viatges online enfocada en oferir experiències personalitzades als universitaris segons el seu àmbit d’estudi. L’empresa pretén cobrir ... -
Growtrip: pla de màrqueting
(2020)El present projecte consisteix en la realització d’un pla de!màrqueting de l’empresa Growtrip, una agència online de viatges educacionals per universitaris. Al ser una empresa nova, l’objectiu és donar ... -
Guió del documental efímero. Un documental sobre la salut mental i les addiccions
(2022-06)Efímero és un projecte que pretén, a través de la creació del guió d’un documental, mostrar una realitat on els trastorns mentals no diagnosticats i tractats a temps poden derivar a una addicció a les ... -
Guió i preproducció de contingut addicional sobre temàtiques socials de la telenovel·la "Com si fos ahir"
(2021)El projecte consisteix en el guionatge i la preproducció de contingut addicional dirigit a l’Instagram oficial de la telenovel·la Com si fos ahir de TV3. El contingut es basa en quatre peces audiovisuals ... -
GVC: un análisis de país y sectorial: el caso de España
(2018)Aquest treball de final de grau persegueix identificar, mesurar i analitzar l’impacte dels distints elements en el que es descompon el valor afegit contingut en les exportacions brutes totals de les ...