Browsing by Title
Now showing items 350-369 of 1706
-
Creación de mapas procedimentales 2D
(2021)En aquest projecte s’estudien i analitzen diverses tècniques de generació procedimental de contingut, per posteriorment crear implementacions bàsiques d’algunes d’elles. L’objectiu és desenvolupar un ... -
Creación de Personajes 3D con inspiración en el Mito de Heracles y los 12 Trabajos
(2022)La mitologia grega és una temàtica que ha estat tractada repetidament en l'àmbit del videojoc com una cosa cèntrica i estètica. Aquest treball tracta de produir un set de 5 personatges 3D per a videojocs ... -
Creación de un 4X por turnos simultáneos para móvil
(2022)Els videojocs del gènere de l'estratègia han estat desplaçats a un nínxol al llarg dels anys. El subgènere dels 4X (Explore, Expand, Exploit and Exterminate) són jocs especialment complexos que ... -
Creación de un anuncio publicitario mediante audio binaural
(2020)Aquest treball tracta sobre l’àudio binaural. Del seu origen, de les tècniques utilitzades per la seva creació, de les seves aplicacions i del seu potencial per a la seva implementació en l’actualitat. ... -
Creación de un decálogo para el diseño y desarrollo de niveles musicales
(2022)Molts títols independents han dirigit els seus esforços a dissenyar videojocs en què la música exerceix com a punt neuràlgic de l'experiència de joc. Com que és un paradigma de disseny experimental i ... -
Creación de un e-commerce de venta de gorras: Hilemon
(2021)El objetivo principal de este proyecto es estudiar y desarrollar un plan de negocio para el lanzamiento de Hilemon, un e-commerce enfocado en el sector retail, especializado en la venta de gorras. Después ... -
Creación de un entorno: La casa japonesa en tiempos de Edo y el Ukiyo-e
(2021)La proposta de treball consisteix en la creació d’una experiència 3D sobre el període Edo que mostra una casa i els elements característics de l’art per excel·lència de l’època, el ukiyo-e. Mitjançant ... -
Creación de un escenario 3D basado en el mito del Vampiro
(2021)L’arquetip de vampir més conegut mundialment es l’heretat a partir del Dracula de Bram Stoker, no obstant, aquest ha de provindrà un èsser anterior. Aquest treball té com objectiu l’estudiar l’evolució ... -
Creación de un gimnasio para la tercera edad - Seniorsgym S.L
(2022)Amb el projecte emprenedor actual, el principal objectiu és veure la viabilitat sobre l'obertura d'un gimnàs dirigit per a la gent gran, Seniorsgym. El gimnàs ofereix un servei bo i especialitzat per ... -
Creación de un modelo de reporting con Power BI para el departamento de Marketing de Aglaia Consulting
(2022-06)En aquest projecte d’intervenció es persegueix crear un model de reporting amb Power BI pel departament de Marketing d’Aglaia Consulting. L’objectiu es poder recopilar tota la informació que genera ... -
Creación de un nuevo producto ecológico para la empresa Realfooding: Plan de acción, desarrollo y comercialización
(2021)Milions d'espanyols moren per consumir productes ultraprocessats. En aquest projecte d'intervenció es desenvolupa el pla d'acció per a la creació d'un nou producte ecològic per a la marca Realfooding; ... -
Creación de un prototipo de serious game sobre la gestión de diabetes tipo 1
(2022)L'objectiu principal d'aquest treball va ser dissenyar i prototipar un serious game per a dispositius mòbils Android que expliqués com és la gestió d'un cas de diabetis mellitus tipus 1. Per fer-ho, es ... -
Creación de un serious game en realidad virtual para la formación en prevención de riesgos laborales de trabajadores de la construcción
(2022)Aquest projecte té com a fi el desenvolupament d'un videojoc serious game per a la formació de treballadors recent incorporats al sector de la construcció. Per això és fonamental fer un estudi sobre la ... -
Creación de un servicio de cuidados enfermeros en la gestión de la imagen corporal: Trabajo de desarrollo profesional
(2023)Antecedentes e Introducción: El concepto del cuidado enfermero ha ido evolucionando, adaptándose a las nuevas necesidades de la población, surgiendo así, los cuidados de la imagen corporal que, actualmente, ... -
Creación de un sistema de redacción automatizado de cursos clínicos sanitarios: eficiente, accesible y eficaz
(2022)Introducción El mundo en el que vivimos avanza tecnológicamente a pasos agigantados, es por ello que nosotros como futuros profesionales de la salud, tenemos que intentar adaptarnos a las nuevas ... -
Creación de un videojuego de mánager online de un club deportivo
(2022)En aquest treball s'explora la plataforma PlayFab que permet la creació d'un videojoc en línia en el motor de Unity. Per això, es duu a terme la investigació del desenvolupament de diferents jocs de ... -
Creación de un videojuego Roguelike: Diseño, prototipo y análisis de la experiencia de usuario de un juego compuesto por mecánicas de acción y una arena de combate
(2021)Aquest treball presenta la creació d'un disseny de videojoc inspirat en elements característics del subgènere Roguelike i la combinació de components de diferents gèneres. Per assolir aquest objectiu, ...