Browsing by Title
Now showing items 1378-1397 of 1825
-
El posthumor: anàlisi d'una mutació: realització d’un guió literari a partir de les característiques del posthumor i el fals documental
(2019)Aquest treball reflexiona sobre la significació de l’humor, més concretament en l’anomenat posthumor i el fals documental. A través de la investigació i l’anàlisi d’algunes de les obres més representatives ... -
Postproducció del documental Efímero
(2022-06)Aquest present treball de fi de grau s'endinsa en la fase de postproducció del documental Efímero. Coneixent la història i evolució del muntatge i del documental, i els diferents tipus i modalitats ... -
Postproducció, mescla i mastering d'un tema de música electrònica
(2018)Aquest treball se centra en la postproducció, la mescla i el mastering d’un tema de música electrònica. Es vol crear un producte que reflecteixi uns valors determinats, que no sigui només un treball, ... -
Postproducción del cortometraje de comedia "A tomar x culo las bragas"
(2021)Aquest treball presenta la realització d'un curtmetratge de comèdia i centra l'estudi en la fase de postproducció. Coneixent totes les seves fases i característiques pròpies del gènere a partir d'una ... -
Preproducció de l'episodi de MEMIT; Mockumentary basat en la cultura meme
(2021)Aquest projecte contempla el procés de creació de la preproducció de l’episodi pilot d’un mockumentary anomenat MEMIT. Aquest tracta sobre la joventut i sobre el nou paradigma de relacions socials ... -
Preproducció de la instal·lació lumínica efímera: "La ferida de gaia. Tribut a Lynn Margulis"
(2022-06)El treball consisteix en la preproducció d'una instal·lació lumínica efímera, que té com a objectiu fer reflexionar sobre el canvi climàtic i oferir un tribut a Lynn Margulis. Margulis va ser la biòloga ... -
Preproducción de una biblia transmedia
(2019)En el present treball es va a estudiar el transmèdia a partir d'una sèrie. L'objectiu és saber que conseqüències ha tingut el transmedia en el moment de produir un producte audiovisual, tots els nous ... -
Presa de decisions del turista-consumidor. La influència EWOM
(2020)Aquest treball té com objecte estudiar sobre si l’eWOM (el boca-orella electrònic) és un component no racional de les decisions que prenen els individus. Amb aquesta finalitat, es pretén investigar ... -
Presencia y publicidad televisiva de ultraprocesados en España
(2021)El present treball pretén abordar la presència de productes ultraprocessats en la publicitat televisiva i, a més, analitzar els missatges que es comuniquen a través d'ells. El perfil nutricional d'aquests ... -
Prevenció primària de la depressió post-part a la comarca del maresme. Programa de salut
(2022)La Depressió Postpart (DPP), és un trastorn depressiu major que afecta entre un 10-15% de les dones a Espanya. Actualment, es considera un problema de salut pública a Espanya. Pot manifestar-se durant ...