Browsing by Title
Now showing items 1187-1206 of 1642
-
Una perspectiva artística en la fotografia publicitària
(2021)La publicitat i l'art són dues àrees que, al llarg de la història, s'han servit una de l'altra pels seus objectius individuals. En el cas de la fotografia publicitària, el seu propòsit fonamental ha ... -
La perspectiva de gènere en el patrocini del futbol femení
(2022)L'interès per l'esport femení en general i el futbol femení en particular ha experimentat un creixement important d'atracció a escala mundial. Cada cop més, les marques estan apostant per patrocinar ... -
Perspectiva trans a través de un guión para cortometraje
(2022-06)En aquest Treball de Final de Grau s'estudien i analitzen aquells estereotips, mites i estigmes falsament creats al llarg dels anys sobre el col·lectiu transsexual i transgènere a la societat. Sobretot ... -
PHOOD: projecte d’emprenedoria
(2020)PHOOD és un projecte emprenedor que integra la innovació i les últimes tendències del sector de la restauració, oferint serveis que satisfan les necessitats dels segments implicats. Hi intervé un element ... -
Pla d'empresa: Element Mediterrani
(2022)En aquest projecte es crea un pla de negoci per l’empresa Element Mediterrani; una empresa dedicada al sector de l’oci i les activitats aquàtiques i nàutiques, ubicada a la platja de Llevant de Santa ... -
Pla d'empresa: Restaurant Kao Bella
(2021-06)El present projecte té com a objectiu determinar tots els processos de creació d’una empresa del sector de la restauració i fer l’estudi de la viabilitat per determinar la factibilitat del restaurant ... -
Pla d'Igualtat de la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme
(2010-12-22)Primer pla d'Igualtat del TecnoCampus: aprovada per acord de la comissió d'igualtat del TecnoCampus el 22 de desembre del 2010. -
Pla de cures estandarditzat en pacients amb limfedema primari
(2022)Introducció: El limfedema es defineix com l'acumulació de líquid limfàtic en els teixits tous del cos i apareix quan el sistema limfàtic està danyat, bloquejat o és inexistent. És una malaltia crònica ... -
Pla de cures estandarditzat per al pacient amb la síndrome post-UCI (PICS) hospitalitzat amb patologia COVID-19
(2021)Un 26% dels pacients hospitalitzats amb COVID-19 han requerit atenció a la unitat de cures intensives (UCI), entre el 30% i el 50% d’aquests pacients presenten Síndrome Post-UCI (PICS), un empitjorament ... -
Pla de cures infermeres estandarditzat en pacients amb úlceres de peu diabètic amb teràpia de pressió negativa
(2021)Aproximadament un 15% de pacients amb síndrome de peu diabètic pateixen úlceres al peu al llarg de l’evolució de la malaltia, reduint significativament la qualitat de vida. El 85% d’amputacions en ... -
Pla de Màrqueting - Wedding Planner
(2022)El present treball de final de grau comprèn el desenvolupament d’un pla de màrqueting per Wedding Planet. Una empresa de nova creació basada en l’organització personalitzada d’esdeveniments nupcials ... -
Pla de màrqueting de l’empresa organitzadora del festival “WeLove Festival”
(2021)Aquest projecte consisteix en el disseny d’un pla de màrqueting per al projecte de negoci de WeLove Festival: una promotora musical que organitza un festival de música. L’objectiu del pla és donar a ... -
Pla de Màrqueting Element Mediterrani
(2022)En aquest projecte es crea el Pla de Màrqueting i Comunicació de l’empresa Element Mediterrani, una empresa de nova creació dedicada a la realització d’activitats aquàtiques i nàutiques a la Platja ... -
Pla de màrqueting per l’escape room Soulbound
(2022-06)Aquest document recull un pla de màrqueting per l’escape room Soulbound, de l’empresa Habitació 13. En aquest s’analitzen l’entorn intern i l’extern, tenint en compte el target de la sala, la competència ...