Browsing by Issue Date
Now showing items 481-500 of 1729
-
La Tierra Prometida en el videojuego contemporáneo: mitoanálisis de <i>Bioshock Infinite</i> y <i>Death Stranding</i>
(L'Atalante. 2021;(31):117-130, 2021)La creación tradicional de naciones y estados encontró en el mito de la Tierra Prometida un sustento político-religioso clave para su legitimación. El objetivo del presente artículo es contrastar cómo ... -
Memòria acadèmica 2019-2020
(2021) -
Pla de màrqueting de l’empresa organitzadora del festival “We Love Festival”
(2021)Aquest projecte consisteix en el disseny d’un pla de màrqueting per al projecte de negoci de WeLove Festival: una promotora musical que organitza un festival de música. L’objectiu del pla és donar a ... -
Una Vida a l’Aigua: Peça documental on es mostra el camí que ha de seguir l’equip Júnior de Natació Artística del Club Natació Granollers per complir els seus objectius
(2021)A causa del desconeixement general sobre què és i el que envolta la Natació Artística i l'esport femení, aquest projecte ha tingut com a objectiu final la creació d'una peça documental titulada Una ... -
Depredadors espacials: La ciència darrera la ciència-ficció
(2021)En aquest projecte, es realitza un estudi focalitzat en descobrir l’origen de la vida, analitzant i investigant les diverses teories, hipòtesis i estudis realitzats en la comunitat científica, descobrint ... -
Valor perdido a causa de la evasión fiscal
(2021)En aquest document estimo la quantitat d'elusió fiscal a les autoritats aduaneres tant a Alemanya com a la Xina i França. Calculo dels errors de mesurament en els fluxos comercials entre els tres ... -
Concerts
(2021)Aquest projecte té com a objectiu el desenvolupament d'una aplicació mòbil i un dashboard de gestió per artistes que els hi permeti gestionar concerts i festivals musicals. Els usuaris, des de l’aplicació ... -
DeTenSports: La Innovación en el tenis
(2021)El proyecto “DeTenSports” consiste en una agencia intermediaria que se dedica a crear packs de servicios entorno al mundo del tenis. Proporciona servicio de clubes o academias de tenis, alojamiento y ... -
El beatmaker hoy en día
(2021)En aquest projecte s’analitza el treball del beatmaker avui dia. Per a fer-ho, s’estudia la seva història i evolució recorrent els gèneres que l’han impulsat a tenir un lloc dins la indústria musical. ... -
Implementació de reconeixement d'imatge a un robot
(2021)El present projecte tracta del desenvolupament d’una aplicació de reconeixement d’imatge mitjançant l’ús d’un model de xarxa neuronal entrenat fent servir tècniques de Transfer Learning. El model ha ... -
Obesidad, sobrepeso y hábitos saludables en etapa escolar. Programa de educación para la salud en el centro escolar Zangozako Ikastola
(2021)Introducció: L’any 2017 el 17% de la població adulta i el 10% de la població infantil espanyola era obesa. El 36% de la població no realitza activitat física. Només el 64% de la població consumeix fruita ... -
Un formato revolucionario: Creación de un reality show transmedia basado en branded content
(2021)En aquest projecte es crea un nou de reality show des de zero amb l'objectiu de gravar una primera temporada a curt-mig termini. Per a això es realitza una bíblia del format professional, es contacta ... -
Planificació i creació d’un disseny d’il·luminació per a un concert de la banda SKA-P
(2021)Aquest projecte mostra una investigació sobre la llum en el món de la música en viu i els elements que la conformen, conjugant la part tècnica i la part artística d’aquesta. Seguidament, s’exposa un ... -
Twicth, el futuro del contenido en vivo: Elaboración de un documental interactivo
(2021)El present treball té com a objectiu l'elaboració d'un documental interactiu centrat en la plataforma de contingut en viu Twitch.tv. En primer lloc s'ha realitzat una anàlisi envers la plataforma i ... -
Guió i preproducció de contingut addicional sobre temàtiques socials de la telenovel·la "Com si fos ahir"
(2021)El projecte consisteix en el guionatge i la preproducció de contingut addicional dirigit a l’Instagram oficial de la telenovel·la Com si fos ahir de TV3. El contingut es basa en quatre peces audiovisuals ... -
Aplicació gamificada per malalties renals
(2021)Aquet projecte és du a terme per facilitar als pacients novells de malaltia renal crònica l’adaptació a la malaltia i es desenvolupa amb el software Unity Engine. Es descriuen les bases de la malaltia ... -
Creació d’un set d’heurístiques per videojocs casuals de mòbil
(2021)Els sets d’heurístiques de videojocs cada vegada són més enfocats, centrant-se en plataformes i gèneres específics. Aquest treball té l’objectiu de crear un set per jocs casuals de plataforma mòbil ... -
Web de recerca participativa jocs.tecnocampus.cat
(2021)El web www.jocs.tecnocampus.cat és una proposta d‘innovació educativa que consisteix en crear un lloc web de jocs fet pel propi alumnat que esdevingui punt de referència per a la comunitat educativa que ... -
Análisis de arquetipos en princesas Disney y reinterpretación mediante el FanDub
(2021)Aquest projecte pretén analitzar els arquetips i rols que apareixen en les pel·lícules de princeses de Disney i veure si hi ha una evolució d’aquests en el temps. Per poder-ho realitzar, s’analitzaran ... -
Impact of bike sharing towards PM 2.5 pollution in 12 cities of Spain
(2021)The emissions of air pollutant PM 2.5 constitute great risks to health. Along in Europe, 400.000 premature deaths per year can be attributed to high exposures of fine particulate matter. The use of ...