Show simple item record

dc.creatorPeláez Rubio, Mireia
dc.creatorServitje Millan, Mireia
dc.date2016-10-06
dc.date.accessioned2021-10-08T16:14:31Z
dc.date.available2021-10-08T16:14:31Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12367/843
dc.descriptionTutor: Josep Maria Raya
dc.descriptionLa marca d’una destinació turística és la suma d’elements tangibles i intangibles, és a dir, recursos i productes, les expectatives, les emocions, experiències i interaccions entre els agents que hi participen. El nostre objectiu es estudiar el valor de la marca turística com és el de la ciutat de Barcelona i el de la seva província utilitzant un mètode estadístic, a través d’un anàlisi descriptiu, test de mitjanes i les regressions./nPartint de les dades obtingudes de la Diputació de Barcelona, Turisme de Barcelona i/nEDDETUR els resultats que hem obtingut és que no hi ha gaires diferències significatives entre els diferents tipus de turistes.
dc.formatapplication/pdf
dc.languagecat
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Spain
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectTurisme
dc.titleEs pot mesurar el valor d’una marca com la marca de Barcelona?
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint