Es pot mesurar el valor d’una marca com la marca de Barcelona?
Ver/Abrir
Fecha de publicación
2016-10-06Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Materias y palabras clave
Turisme
Nota
Tutor: Josep Maria Raya
La marca d’una destinació turística és la suma d’elements tangibles i intangibles, és a dir, recursos i productes, les expectatives, les emocions, experiències i interaccions entre els agents que hi participen. El nostre objectiu es estudiar el valor de la marca turística com és el de la ciutat de Barcelona i el de la seva província utilitzant un mètode estadístic, a través d’un anàlisi descriptiu, test de mitjanes i les regressions./nPartint de les dades obtingudes de la Diputació de Barcelona, Turisme de Barcelona i/nEDDETUR els resultats que hem obtingut és que no hi ha gaires diferències significatives entre els diferents tipus de turistes.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/