Impact of COVID-19 on the consumption of video games and Esports
Visualitza/Obre
Autor/a
Torrent i Solà, Arnau
Data de publicació
2021Resum
El sector dels videojocs i dels eSports són dues indústries que han portat un
creixement molt ràpid en els últims anys gràcies, en part, a les noves tecnologies, i
que també s'han vist afectades per la pandèmia de COVID-19 durant l'últim any. En
aquest treball es vol veure quin ha estat l’impacte del COVID-19 en aquestes dues
indústries, però des del punt de vista dels hàbits dels consumidors. Així, basat en un
treball previ de Dopamine Alliance (una entitat dedicada a la investigació sobre
qüestions ètiques en videojocs), es vol veure quin ha sigut el comportament de la
comunitat “gamer” catalana durant les restriccions, A més, se sap que el consum
audiovisual de continguts sobre videojocs i eSports ha crescut en l'últim any, però quin
perfil de jugador ha incrementat més les hores dedicades als vídeojocs i als eSports.
Segueixen els catalans la mateixa tendència que en l’estudi previ?
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/